Gå til innhold

Buick Regal

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Regalen bruker samme delene som Century'en min, er faktisk samme innredningen i dem, har ikke noe erfaring med V6 i disse.. idet min er V8 utgave, men jeg tror det skal være en del deler til V6'ern rundt om, idet en fikk faktisk en Turbo utgave av dem on jeg ikke husker helt feil, så noe mere performance skulle en vel klare å få. hvis ikke... så kan du få gamle maskinen fra min gratis om du henter den :p trenger noe overhaling, både maskin og girkasse, er en 301 maskin med hele 140hk :p

men fra spøk til revolver...

Du får kjøpt en bok lignende Haynes manualen til Regal, jeg har en til min, boken er om både Century og Regal, husker ikke helt hva boka heter...

edit:

husker hva boka heter nå, Chilton.

Dær var buick"en utenfor døren hos meg. men mangler innertak..har du noe eller veit hvor jeg kan få tak i det.

edit:

det er v8 i den jeg har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

som sakt har jeg fått bilen hjem å begynt gå litt i gjenom den og finner ut at crus kontrollen ikke fungerer. har sjekket sikringer men det er ingen som er gått, det skal være et lys i dasjbordet som skal indikere at den er i bruk, dær er det heller ikke noe. er det flere plasser det kan være sikringer? eller hva kan det være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vannpompen røk i dag. den sitter på en chevy 4.3 v8.. er den det samme som chevy 350? .. må ha svar fort..

De passer fysisk, men sjekk at rotasjonsretning er lik og om det er kort/lang type. 4.3 med serpentinreim har motsatt rotasjonsretning i forhold til gammel 350 med v-reim

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De passer fysisk, men sjekk at rotasjonsretning er lik og om det er kort/lang type. 4.3 med serpentinreim har motsatt rotasjonsretning i forhold til gammel 350 med v-reim

om det er kort eller lang er jeg ikke sikker på.. den er 14 cm total. men ellers ser den helt lik ut. rotasjonsretningen er å den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sålenge den ser lik ut så er det bare å skru på å tute å kjøre :) Skulle de ha forskjellig flow så vil du vel se det på temperaturen rimelig fort. Selv skal jeg montere 4.3 pumpe på min 350 for å få serpentinreim :)

oki..da peisa vi bærre på:hello: veit du ka 4,3 utgjør i hk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven for et stykke lekkert stål!!

Kunne tenke meg en sånn jeg også!

Den har jo også mye potensiale for å kunne gå styggfort?

ja den er veldi fin..meget fin inni å, jeg har alt interiør fra en Regal 86 mod..og D er fint.. men har ikke planer enda om i gjøre så mye med den. skal i mårra å hente 4 nye vinterdekk 205-70-14..litt spessiell dimensjon men klarte å finne de.

så er det litt småtteri som jeg mangler..det dukker vell opp etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider