lulle Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Regalen bruker samme delene som Century'en min, er faktisk samme innredningen i dem, har ikke noe erfaring med V6 i disse.. idet min er V8 utgave, men jeg tror det skal være en del deler til V6'ern rundt om, idet en fikk faktisk en Turbo utgave av dem on jeg ikke husker helt feil, så noe mere performance skulle en vel klare å få. hvis ikke... så kan du få gamle maskinen fra min gratis om du henter den :p trenger noe overhaling, både maskin og girkasse, er en 301 maskin med hele 140hk :p men fra spøk til revolver... Du får kjøpt en bok lignende Haynes manualen til Regal, jeg har en til min, boken er om både Century og Regal, husker ikke helt hva boka heter... edit: husker hva boka heter nå, Chilton. Dær var buick"en utenfor døren hos meg. men mangler innertak..har du noe eller veit hvor jeg kan få tak i det. edit: det er v8 i den jeg har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 som sakt har jeg fått bilen hjem å begynt gå litt i gjenom den og finner ut at crus kontrollen ikke fungerer. har sjekket sikringer men det er ingen som er gått, det skal være et lys i dasjbordet som skal indikere at den er i bruk, dær er det heller ikke noe. er det flere plasser det kan være sikringer? eller hva kan det være.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 sjekk at det ikke er brudd på ledningene som kommer ut av spaken hvor bryteren sitter, evt vakumlekkasjer Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 sjekk at det ikke er brudd på ledningene som kommer ut av spaken hvor bryteren sitter, evt vakumlekkasjer takker for svar.. hmm..har prøvd ma startgass.. dær er ikke lekasje. men det kan være som du sier ledningsbrudd..får ta rattet av og se etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 takker for svar.. hmm..har prøvd ma startgass.. dær er ikke lekasje. men det kan være som du sier ledningsbrudd..får ta rattet av og se etter. Mangler sveiven til takluken...noen som har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 vannpompen røk i dag. den sitter på en chevy 4.3 v8.. er den det samme som chevy 350? .. må ha svar fort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 vannpompen røk i dag. den sitter på en chevy 4.3 v8.. er den det samme som chevy 350? .. må ha svar fort.. De passer fysisk, men sjekk at rotasjonsretning er lik og om det er kort/lang type. 4.3 med serpentinreim har motsatt rotasjonsretning i forhold til gammel 350 med v-reim Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 De passer fysisk, men sjekk at rotasjonsretning er lik og om det er kort/lang type. 4.3 med serpentinreim har motsatt rotasjonsretning i forhold til gammel 350 med v-reim om det er kort eller lang er jeg ikke sikker på.. den er 14 cm total. men ellers ser den helt lik ut. rotasjonsretningen er å den samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 sålenge den ser lik ut så er det bare å skru på å tute å kjøre :) Skulle de ha forskjellig flow så vil du vel se det på temperaturen rimelig fort. Selv skal jeg montere 4.3 pumpe på min 350 for å få serpentinreim :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 sålenge den ser lik ut så er det bare å skru på å tute å kjøre :) Skulle de ha forskjellig flow så vil du vel se det på temperaturen rimelig fort. Selv skal jeg montere 4.3 pumpe på min 350 for å få serpentinreim :) oki..da peisa vi bærre på:hello: veit du ka 4,3 utgjør i hk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R33 Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 denne får jeg opp fra oslo i neste uke...fin:hello: Dæven for et stykke lekkert stål!! Kunne tenke meg en sånn jeg også! Den har jo også mye potensiale for å kunne gå styggfort? Siter Rule 34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 oki..da peisa vi bærre på:hello: veit du ka 4,3 utgjør i hk.. Er ikke de "værste" på 193 hk da? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Er ikke de "værste" på 193 hk da? 193 hk.. så mye på så lite volum.. men det sitter jo bare en 2 ports gasser på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Dæven for et stykke lekkert stål!! Kunne tenke meg en sånn jeg også! Den har jo også mye potensiale for å kunne gå styggfort? ja den er veldi fin..meget fin inni å, jeg har alt interiør fra en Regal 86 mod..og D er fint.. men har ikke planer enda om i gjøre så mye med den. skal i mårra å hente 4 nye vinterdekk 205-70-14..litt spessiell dimensjon men klarte å finne de. så er det litt småtteri som jeg mangler..det dukker vell opp etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 193 hk.. så mye på så lite volum.. men det sitter jo bare en 2 ports gasser på.. tenkte astro med vortec jeg nå... Er vel en 231 buick v6 på (110 hk?) du har regner jeg med. Ref Wikipwdia Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg