Aeomholt Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 1. gangs registrering i norge som avgjør det uavhengig av årsmodell i chassisnr... går det virkelig ant..vest jeg importerer en bil fra statene kan jeg ikke bruke den førr om 8 år.. enn viss avgifter blir betalt til staten da.? Sånn er reglene. Derfor 30-års regelen eksisterer, dvs at den kan registreres som veteran hvis den er 30år gammel ved 1. gangs registrering i Norge... Drete på draget nå ? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Sånn er reglene. Derfor 30-års regelen eksisterer, dvs at den kan registreres som veteran hvis den er 30år gammel ved 1. gangs registrering i Norge... Drete på draget nå ? he he..næi ikke enda...men det er tåpeli et det skal være sånn.., får vel ta meg en :cheers: med Jens..kansje han blir mere medjørlig.. men det er bedre å drite på draget enn å drage på dritn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg