volvo140lover Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 hvor får jeg tak på klipsene som sitter rundt frontruta, som holder pyntelista på plass. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Nå vet ikke jeg om dette er en helt original bil, men jeg anbefaller å bruke klips og list fra 240. De originale 140 klipsa og lister gjør at det er veldig lett å slå av lakk når du monterer listene. Dermed er veien kort til rust problemer. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf.H Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 bruk frontrute fra siste model 240 der sitter det svart list som sitter fast i ruta, slipper list som løsner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Rolf.H: Det høres jo bra ut. Synd jeg nettopp har kjøpt ny frontrute og klips. volvo140lover: Klipspakke får du kjøpt på den lokale bilglassjappa di. Kosta noe sånt som 130kr+mva der omkring. Husker ikke eksakt. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg