Andy89 Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 finnes det noen bra spill med Nürburgring til pc grafikken må være god Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 hehe.. skal du se på landskapet, kan du vel vente til du er der nede? For jeg tolker meg dithen av ditt kriteria. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 ja men da må jeg vente mange år :op: vil bare kjøre banen med god grafikk :op: sånn som GT4 det var bra :) men det er ikke til pc :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Nordsløyfa du tenker på da? Den kan lastes ned til GTR2/GT legends, og hvor bra grafikken er avhenger litt av PC-en din ;) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Nordsløyfa du tenker på da? Den kan lastes ned til GTR2/GT legends, og hvor bra grafikken er avhenger litt av PC-en din ;) jeg tenker på den store ikke det drite som er i BMW M3 Challenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delta010188 Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Nordsløyfa er den stoooore ringen =) Siter Saab 900 Turbo Saab 900 Turbo R http://www.900turbo.net http://www.speedpartsracing.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dtearth Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Ser det er gammel tråd. Men i tilfelle du fortsatt lurer så er begge Nürburgring banene på GTR Evolution med god grafikk Siter 95 Carina E. 2.0D Stasjonsvogn Jeg ELSKER min toyota. Batteriet satt i 14 år før det var nødvendig å bytte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg