mmh Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Har drevet litt med bilen min dem siste 3 åra jeg har hatt den. her er resultatet. håper på komentarer på godt å vondt [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Bilen er en 1995 audi a4,1.8 20v. dette er gjort med bilen: Motor:grenn innsats filter og ferrita eksos fra katt. Understell:koni coilover og D og W stag i motor rom. utvendig:rieger front fanger,sideskjørt,tak spoiler og leppe bak sparklet sammen med orginal fanger. 1999 frontlykter,svatre bak og svarte blinklys.svart netting å svrt fk emblemfri grill. audi ringer i pansret. krommet speil kapper.m3 e46 spoiler på bagasje luka. fjernet profiler på bagasje luka og lister på dører. valset hjulbuer. Dekk/felger:8x19 rs6 med 235/35-19 nakang 9x18 mb itali med 235/40-18 wanli 7x15 tswmed 195/65-15 med michelin Bremser:rød lakkerte kalippere å tarox skiver foran,brembo bak. mintex klossser rundt om. Innvendig:sparco gir kule,matter å pedaler. sportsstoler fra1997 modell. Sterio:sony cdf 7000, velocity vr6 forsterker, focal høtalere. 2 12" jbl bassere. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Meget pen =) Nesten samme styling og felger som jeg hadde på min gamle bil. Du har valgt å ikke følge resten av "strømmen" og ikke valgt en RS eller S-grill, og det liker jeg! Gjorde seg veldig. Regner med du kommer til å få en del kommentarer på krom-speilene, men det er jo smak og behag :) Litt rute-soting hadde gjort seg ;) Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 veldig fin, den likte jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Se der ja! Endelig bilder av bilen din! hehe Husker jeg fulgte godt med på prosjekt tråden du hadde for noen år sia :P Men bilen ble grom til slutt den :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 synes ikke den var stygg nei..:) det med cromespeil er da ikke galt.. skjønner egentli ikke hva folk har mot cromspeil.. det orginale er litt kjedelig da.. m3 speil kan jeg skjønne, for det tilhører BMW... men dette var en grom bil... Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 fin bil ja! likte fronten veldig godt! synes det er veldi kult med audiring-luftinntak,men e tørr ikke montere det på min...enda..=) kul bil=) Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 synes det er veldi kult med audiring-luftinntak,men e tørr ikke montere det på min...enda..=) hehe. samme tanken slo meg også :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Apropos det med Audi ringene i panseret, hvordan blir det med tanke på vann og åpent luftfilter? Litt lyst til å ha noe sånt selv, men er redd for at filtert skal bli oversvømt :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Apropos det med Audi ringene i panseret, hvordan blir det med tanke på vann og åpent luftfilter? Litt lyst til å ha noe sånt selv, men er redd for at filtert skal bli oversvømt :P Derfor e ikke tør...... =D Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Derfor e ikke tør...... =D Hehe, same here :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Bare sette hull bor i panseret å gå til det gutta:) har ikke åpent på den nå,men var ikke noe problem. for filtret sitter ikke akkurat under hullet. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg