The cowboy Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 var en bil som hadde flippa litt på e-18 i oslo i dag.. rettning drammen! fikk bare tatt 2 halv ass bilder men.. som dere ser så står bilen oppreist på siden!! utfra spora å dømme, så hadde den kutte gjennom fra andre eller tredje fil og gått rett i mur kanten helt i venstre felt!! mye mulig den hadde hvert innom en semi og, da jeg så en semi stå med nødblinken på litt lenger oppi veien (100-200 meter) men så ikke noen skade! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 det er faen meg KUN!!!!!!!!! på E18 folk kan få til dette! og det som regel så nærme bærum og asker som overhodet mulig! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 det er faen meg KUN!!!!!!!!! på E18 folk kan få til dette! og det som regel så nærme bærum og asker som overhodet mulig! det er faen meg sant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 litt imponert jeg og ja.. hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 litt imponert jeg og ja.. hehe! er ikke bare bare og klare og velte på tørt føre på en motorvei :D Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 altså.. jeg mener det jeg har PRØVD å take en jævla bil!! prøvde på det jeg kunne kjørte 40-50 rett på en dump med ene sia for å velte den i en skråning.. ville ikke.. men han her klarer det på vei hjem fra jobb! skulle faen meg vært leid inn til en film! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 husk.. han kjørte honda da.. hr-v.. er lit halv høye de.. er slike wannabe SUV.. taker jo før du vet ordet av det de.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 wtf. hrv?.. haa. trodde det var polo jeg:) hahah! neida skal mye til for å velte en sliken :) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 ser du på nederste bilde, så ser du at det er en hr-v.. ser fasongen på vinduene og den så kalla spoileren over bakluka! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 da er det kanskje ikke en så bra prestasjon alikvel... hehe... en HR-V er jo en veltepetter uten like.. Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 er ikke bare bare og klare og velte på tørt føre på en motorvei :D Folk har jo veltet fra stillestående på vei inn en port må du huske... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 ja sånn går d når man har plastrakett å ska hemmat t ho mor's kjøttkaker..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Må ha slått hodet noe jevelig i asfalten når den stoppa. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 den bilen skulle inn forran en en lastebil som den ikke klarta sånn at lastebilen var borti den og det endte med at den ble snudd.. Dette var forøvrig ikke den eneste ulykken iløpet av kort tid på e18 på tirsdag.. var en semi som mista stålbjelker først, hvor fører mista lappen og sånt, så denne du så, og så var det 4 biler i kjedekolisjon rett etterpå.. les mer om dette her: http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article143380.ece Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 var en travel dag det der gitt.. hehe! bra alt gikk så bra som det gjorde da.. sån alt i alt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg