P.S.P Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Faen som de kræsjer der nedi sør.. Har dere for gode veier ? :hide Hilsen grus veier og så sporete veier at bilen tar i under hvis du kjører i sporene.. :happyhappy: Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 husk.. han kjørte honda da.. hr-v.. er lit halv høye de.. er slike wannabe SUV.. taker jo før du vet ordet av det de.. hehe han bomma litt da han kjører Honda Høyre Rettfrem-Velt:uhhmmwhat?: Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 hehe...at ikke folk greier å holde seg på veien da! http://www.bilforumet.no/carspotting/180878-bmw-m5-touring.html Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 wwwaaa,,,!! feita leke da =) Bionicle eller ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg