Viking067 Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Nei jeg gidder ikke slette den.Lar han heller drite seg ut litt til, så kan han slette den selv og/eller forsvinne fra forumet siden det gleder han. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 hadde jo vært fint å sette i en park...8 seter ekstra med benk... syns ikke en skal style en bmw uansett - sæerlig ikke en 7 serie som den der med plastikk... kan ikke bli pent! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Fronten var ikke fin, sideskjørtene passet jo ikke til bilen i det hele tatt, og baken var heller ikke fin...:hello: Nå har du min mening også, hvis du ikke er enige med alle som misliker stylingen så må du bare kjøpe den da vel! Hvis du liker den selv så er vel det, det som betyr noe.. Selv syntes jeg at en e38 skal holdes orginal med 19" el 20" felger, senking og tonete vinduer.. btw frontfangeren var ikke så gale, men var noe med lyktene jeg ikke fikk til å stemmme. Er det ikke montert noe lyktelister der, alle sånn e46-look til e36? Bakfangeren var bare fæl, og eksospottene altfor små, altfor tykt stål/krom (skal være tynt rustfritt) og ikke firkantete utløp Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hvis du er så forbanna sårbar når noen kommenterer bildet ditt foreslår jeg heller at du kutter ut å legge ut bilder av bilen din, samtidig som du ber om våres meninger og slutter å oppfører deg som en drittunge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 huff for no stygg plastikk.. spar pengene dine istede og kjøp deg noe annet istede.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Mer bilder!!!! :) Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Ta pillene dine lillegutt, og lær å akseptere at andre folk har andre meninger ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syv44 Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Den var på en annen side feet! Men skjønner ikke at du tør å kjøre rundt med stor sykkel der nede, trafikken er jo helt bajas! Også burd du dra bort til Sea con(Stort kjøpesenter litt på utsiden av Bankok) når de kjører Drifting på banen bak kjøpesenteret, det er fett;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syv44 Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hvorfor har du 745 emblem på en 740 4.4l egentlig? Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg