Kimsta Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hei. Har hatt en 92 mod vr6 i noen mnd nå og er litt lei småting som ikke virker..har fått fikset det meste bortsett fra rare lyder fra motoren. jeg skiftet bensingiver i dag(Flotør)siden pumpa på bilen er nye så passet ikke den gamle. giveren er av merket siemens vdo og burde jo være brukbart? problemet er at klipset som fester følerene på giveren passet ikke på den nye..dette er skikkelig morro!! så jeg tok en jallaløsning å tok ut ledningene fra klipset å festet de rett på polene til giveren som sitter på pumpa. men jeg får fortsatt ikke noe reaksjon på måleren i dashen..det er vel ikke så mye man kan gjøre feil? begge disse ledningene er blåe å jeg prøvde å bytte om på de, men det hjalp ikke. noen forslag? jeg har sjekket at flotøren flyter fint nedi tanken å den står ca på halv tank. Jeg er ny på forumet, håper jeg ikke skrev dette innviklet eller i feil emnefelt.. Mvh Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimsta Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Ingen som har peil på litt elektro..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg