jonapett Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Noen litt eldre her inne som kjenner igjen disse? Var i garasjen til farmoren min og fant dem der. Tør ikke bruke det på bilen siden de er ganske gamle.. Er det forresten noe utløpsdato på bilpleie produkter? De ødelegger sikkert den vannbaserte lakken som finnes disse dager. :) [/img] Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Autosol selges det masse av den dag i dag, selv om den egentlig er for tøff for chrome... HHS Trading's "GT-bilpleie" har jeg ikke testet, men det er neppe noe de lager selv. sjekk jalla: http://www.hhsuk.com/ Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 GT 47 Formula har jeg testet, så bra ut, men etter første vask var den borte.. Autosol er kjempe fin synes jeg, bruker det ofte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Men disse produktene har ligget i garasjen leeeenge da. sikkert noe farfaren min kjøpte da han levde. Begynner å bli en del år siden det.. Jeg prøvde autosolen i en gammel metallvask og det ble faktisk stoooooooor forsjell fra der jeg hadde brukt den til der jeg ikke brukte den. Kunne jo fornyet hele vasken hvis jeg hadde orket. Ikke like gøy med kjøkkenpleie. :) Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg