OLW Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hei. Varmen i Side speilene mine virker ikke. Det kommer strøm til de, så regner med det er noe gale med speilene, Men er det noen som vet eller kan finne ut hvor mye motstand det skal være i disse ?:uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Er sikkert selve speilet som er gåent. Er feil speilet på førersiden på min. Snakket med verkstedet om det, de mente det var selve speilet. Kostet litt da, så jeg har ikke byttet ennå. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 ja regner med det jeg og , Vet du ca pris ??- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 tror det var 700kr for speilet. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Jaja var jo ikke gitt vekk, hvilken farge har du på seaten? gul ? Kanskje eg ser deg rundt om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg