c20let2k Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Heisann, vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette, eller om det er noe og gjøre noe med... I såfall, A4'en lader ca 0.9-1.0 fra 2500 og er går litt opp og ned helt til rundt 3000rpm, da øker det til 1.3-1.5 alt ettersom.. Hva kan det komme av at turboen lader litt ugjamt? Turboen ble bytta for 40.000km siden så den er ikke akkurat utslitt.. Bytta plugger osv, hva annet skal jeg prøve? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 wastegaten din er sliten, den som regulerer ladetrykket. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 N75 magnetventil er det første som slår meg.. Den styrer ladetrykket ditt Står nok noen tråder om den i dette forumet Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 jepp.. høres ut som magnetventilen.. sett på en audi tt ventil.. dem er mer stabil Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Prøvde og koble av N75 ventilen nå, lada 0.4-0.5 og lada helt gjamt da.. Fått tips om og koble vekk, men la strømmen stå på N75 og koble inn en bleedventil der i stedet, for så justere opp til 1.3-1.4 som den lada før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 har ikke prøvd det selv, men har hørt om folk som har gjort det, og det hadde vist fungert... men n75 må være koblet til så du slipper feilmeldinger Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Da har jeg kobla bleedventil, turbosmart, kosta 1600kr på bilxtra men betalte en del mindre.. Er en helt annen bil og kjøre nå hehe.. Men hva slaks ladetrykk bør jeg justere inn på? Den var oppi 1.4 før, altså det er MTM sitt oppsett, har justert så den lader ca 1.25 nå på max.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.