merce-123 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 lol! jalla bygd.. hadde ikke IC en gang! såg bedre ut en din ihvertfall, heller original volvo 360 enn vraket ditt sugekopp:mat skal vel ikke si hvem som har jalla bil her du gitt, men du får ha en fortreffelig aften...:hellothere: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 lol.. hør han invalide lille fittekjerringa her slenger med leppa.. sett deg i rullestolen din igjen og drop utfor et stup Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 lol.. hør han invalide lille fittekjerringa her slenger med leppa.. sett deg i rullestolen din igjen og drop utfor et stup jada, men da skal du væra med i stolen=) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 lol! jalla bygd.. hadde ikke IC en gang! Uten og være like "KUL" som sugekopp her, så synes vel jeg også at det er litt snodig den mangelen av IC her ja... 380 HK.. en cooler koster jo ikke stort og ville hjulpet mye her da!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hehe.. tror det der kun er midlertidig løsning av ES bare under bremsinga:) regner med at icen muligens er knust.. derfor "sparte" de han for noen kroner ekstra i avgifter:) men dette var jo ironisk ment da Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 "Bilen bare fløy over fartshumpene, og dro fra meg. Jeg lurte på om det var noe feil med motorsykkelen min, for jeg er ikke vant til at biler greier å kjøre fra en BMW 1100-kubikker. Men det var Nissan-bilen som hadde slike utrolige fartsegenskaper, forteller Tystad." HAHAHA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 haha lol.. men IC'en er ikke på bilde fordi den ble herpa i kræsjen da. Alle vitner overdriver, har jeg funnet ut. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 men hvordan i helvete kan de kreve hk avgift for en bil uten skilt? står jo for f.. på prøve skilt, kan jo ikke kreve Hk avgift for en bil som ikke er registrert i norge...? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 ja var det jeg også ikke klarte helt å regne sammen! enten er de skilta satt på av BT. eller så kjeørte han med skilter på den tiden! de kanke kreve noen slags avgift på en bil som ikke kjører på hvite skilt Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro72 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 men hvordan i helvete kan de kreve hk avgift for en bil uten skilt? står jo for f.. på prøve skilt, kan jo ikke kreve Hk avgift for en bil som ikke er registrert i norge...? kanskje fordi skiltene er konfiskert å at BT bruker prøveskilt for å forflytte den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hvordan forflytte en VRAKA bil på prøveskilter? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro72 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hvordan forflytte en VRAKA bil på prøveskilter? han var vel ikke vraket etter den var "gjennoppbygget"? forflytte den for bremsing osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 vel.. du ser jo filmen og bilder gjør du ikke?... fortell meg hvor bt finner det forsvarlig å flytte den bilen der på offentlig vei i den tilstand den står i... ? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro72 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 vel.. du ser jo filmen og bilder gjør du ikke?... fortell meg hvor bt finner det forsvarlig å flytte den bilen der på offentlig vei i den tilstand den står i... ? jaja... samme egentlig;) men regner med den gikk på hvite skilter når den krasja... men dette er det sikkert noen som vet sikkert her også. trenger vel ikke starte fjerde verdenskrig pga det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 sugekopp: bilen har vært på rulla til ES i den tilstanden der.. Så det er vel ikke noe mer å lure på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg