sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 HVORFOR har dem prøveskilt på en bil som skal på en rulle som IKKE er i kjørbar stand.. Snakket jeg tydlig nokk nå? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Ring og spør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Poenget her er vel: hvorfor står det "firmaprøveskilt" på bilen hvis du ser filmen og bildene?? 1. biltilsynet har IKKE satt på skilter for og kjøre den til ES på bilfrakter... 2.hvis bilen gikk på rødskilt er den sannsynligvis KUN momset inn.. 3. hvis den er tollet inn må eier ha kjørt med rødskilt pga "ikke råd til forsikring" e.l... men de skiltene har sikkert stått på under ferden da.. kan vertfall ikke skjønne hvorfor de skulle bli satt på i etterkant!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 og væffal ikke mens den ikke er kjørar OG hos bt...:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Siden If er inne i bildet var nok bilen på skilt. Rødskiltene forblir ett mysterium Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 "Veltet under jakt på monsterbilen" Utrolig hvordan dem fremlegger saken igrunn. 380hk, hvem har ikke det når til dags? BT burde tatt seg en tur inn på Rudskogen under GB å sjekket litt, da hadde dem fått bakoversveis. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Siden If er inne i bildet var nok bilen på skilt. Rødskiltene forblir ett mysterium IF kan være forsikringsselskapet som står for forsikringen på rødskiltene kanskje??? ikke sikkert du viste at Norske firma måtte ha forsikring hvis folk skal prøvekjøre bil du?? kanskje du trodde firmaene tok risikoen selv?? hehe *ikke så stygt sakt som det var ment* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 IF kan være forsikringsselskapet som står for forsikringen på rødskiltene kanskje??? ikke sikkert du viste at Norske firma måtte ha forsikring hvis folk skal prøvekjøre bil du?? kanskje du trodde firmaene tok risikoen selv?? hehe *ikke så stygt sakt som det var ment* Joda men nå snakka han om utbetaling til privatpersonen, ikke firma.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Skikkelig stort mysterium detta folkens? En trimma 200sx med hvite skilter med original kW i vognkortet og forsikret som en standard 200sx helt sikkert. Hadde han han røde skilter hadde ikke biltilsynet kunne sagt noe som helst om effekt eller trim eller noe, punktum. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 sugekopp: bilen har vært på rulla til ES i den tilstanden der.. Så det er vel ikke noe mer å lure på? Så lenge bakhjula går rundt er jo ikke det noe problem.. hehe Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny.. Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Bilen har gått med HVITE skilter... Hvorfor den stod med røde skilter på tv, aner jeg ikke!... Men skal ikke forbause meg at de(BT)har kjørt den slik etter veien, fra BT til ES... IC ble ødelagt i smellen, så den er nok blitt erstattet med rør iforbindelse med effektmålingen.. -Ang. de prøveskilta... HVEM eier VN61 skilta?.. Mulig å sjekk opp dette? Siter Sierra 2,0 is-turbo, Garrett T4 m/separat wastergate, Autronic-ECU, RS500 ic, KN-konfilter, 3"eksos, 287hk/440nm@1,85bar på hjulene!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Det er krav til at blant annet lys virker for å kunne kjøre med prøveskilter, ergo denne skulle vært på henger. fyfy :D Kan være BT sine, kan være ES sine. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Bilen har gått med HVITE skilter... Hvorfor den stod med røde skilter på tv, aner jeg ikke!... Men skal ikke forbause meg at de(BT)har kjørt den slik etter veien, fra BT til ES...IC ble ødelagt i smellen, så den er nok blitt erstattet med rør iforbindelse med effektmålingen.. -Ang. de prøveskilta... HVEM eier VN61 skilta?.. Mulig å sjekk opp dette? De tilhører statens vegvesen oslo! Send "REGNR VN 61" til 2282 funker også på venlige skilt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 det er ett voldsomt mysterium med de rødskiltene... men vi har vertfall funnet ut at den har vært på hvite skilter.. ergo IF er forsikringsselskapet til privat personen ja!! kunne jo tenkes at han som eide bilen hadde ett "importfirma" som hadde fått ut rødskilt var det jeg tenkte!! litt morsomt med han motorsykkelpolitiet da!! 200 sx med 380 hk som BLÅSER i fra sykkelen?? nå vet jeg at de bimmer sykklene ikke akkurat er noen R sykkel da, men 0-150 stort over 4 sek kan det ikke være.. SX med 380 hk.. 0-150?? noen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 "Bilen bare fløy over fartshumpene, og dro fra meg. Jeg lurte på om det var noe feil med motorsykkelen min, for jeg er ikke vant til at biler greier å kjøre fra en BMW 1100-kubikker. Men det var Nissan-bilen som hadde slike utrolige fartsegenskaper, forteller Tystad." HAHAHA. HAHAHA!! han er nok faglært da eller:P "slike utrolige fartsegenskaper"- dagens kommentar HAHA Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg