Gå til innhold

200 SX vraking blir MEGET dyrt

Ranger emnet

Protrek

Anbefalte innlegg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Poenget her er vel: hvorfor står det "firmaprøveskilt" på bilen hvis du ser filmen og bildene??

1. biltilsynet har IKKE satt på skilter for og kjøre den til ES på bilfrakter...

2.hvis bilen gikk på rødskilt er den sannsynligvis KUN momset inn..

3. hvis den er tollet inn må eier ha kjørt med rødskilt pga "ikke råd til forsikring" e.l...

men de skiltene har sikkert stått på under ferden da.. kan vertfall ikke skjønne hvorfor de skulle bli satt på i etterkant!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden If er inne i bildet var nok bilen på skilt. Rødskiltene forblir ett mysterium

IF kan være forsikringsselskapet som står for forsikringen på rødskiltene kanskje???

ikke sikkert du viste at Norske firma måtte ha forsikring hvis folk skal prøvekjøre bil du??

kanskje du trodde firmaene tok risikoen selv??

hehe *ikke så stygt sakt som det var ment*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IF kan være forsikringsselskapet som står for forsikringen på rødskiltene kanskje???

ikke sikkert du viste at Norske firma måtte ha forsikring hvis folk skal prøvekjøre bil du??

kanskje du trodde firmaene tok risikoen selv??

hehe *ikke så stygt sakt som det var ment*

Joda men nå snakka han om utbetaling til privatpersonen, ikke firma..

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig stort mysterium detta folkens?

En trimma 200sx med hvite skilter med original kW i vognkortet og forsikret som en standard 200sx helt sikkert.

Hadde han han røde skilter hadde ikke biltilsynet kunne sagt noe som helst om effekt eller trim eller noe, punktum.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har gått med HVITE skilter... Hvorfor den stod med røde skilter på tv, aner jeg ikke!... Men skal ikke forbause meg at de(BT)har kjørt den slik etter veien, fra BT til ES...

IC ble ødelagt i smellen, så den er nok blitt erstattet med rør iforbindelse med effektmålingen..

-Ang. de prøveskilta... HVEM eier VN61 skilta?.. Mulig å sjekk opp dette?

Sierra 2,0 is-turbo, Garrett T4 m/separat wastergate, Autronic-ECU, RS500 ic, KN-konfilter, 3"eksos, 287hk/440nm@1,85bar på hjulene!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har gått med HVITE skilter... Hvorfor den stod med røde skilter på tv, aner jeg ikke!... Men skal ikke forbause meg at de(BT)har kjørt den slik etter veien, fra BT til ES...

IC ble ødelagt i smellen, så den er nok blitt erstattet med rør iforbindelse med effektmålingen..

-Ang. de prøveskilta... HVEM eier VN61 skilta?.. Mulig å sjekk opp dette?

De tilhører statens vegvesen oslo!

Send "REGNR VN 61" til 2282 funker også på venlige skilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ett voldsomt mysterium med de rødskiltene...

men vi har vertfall funnet ut at den har vært på hvite skilter.. ergo IF er forsikringsselskapet til privat personen ja!! kunne jo tenkes at han som eide bilen hadde ett "importfirma" som hadde fått ut rødskilt var det jeg tenkte!!

litt morsomt med han motorsykkelpolitiet da!! 200 sx med 380 hk som BLÅSER i fra sykkelen?? nå vet jeg at de bimmer sykklene ikke akkurat er noen R sykkel da, men 0-150 stort over 4 sek kan det ikke være.. SX med 380 hk.. 0-150?? noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bilen bare fløy over fartshumpene, og dro fra meg. Jeg lurte på om det var noe feil med motorsykkelen min, for jeg er ikke vant til at biler greier å kjøre fra en BMW 1100-kubikker. Men det var Nissan-bilen som hadde slike utrolige fartsegenskaper, forteller Tystad."

HAHAHA.

HAHAHA!! han er nok faglært da eller:P

"slike utrolige fartsegenskaper"- dagens kommentar HAHA

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider