Gå til innhold

200 SX vraking blir MEGET dyrt

Ranger emnet

Protrek

Anbefalte innlegg

må le litt av denne komentaren til det ene bildet:

Bilen er vesentlig ombygd i motor, bremser og fjæring, og har dessuten nye felger og dekk.

Det er nok det som gjøre det store utslaget. hehe

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bjarne bil og Morten Motor har lagd reporttasje:

http://www.adressa.no/tv/index.jsp?cat=72

Kommer fram litt der:

- Kræsja i 50 sone, beregna fart til over 130 km/t....

- Politiet som kjørte sykkelen mista 200sx`en da den kjørte inn på grusvei for å komme seg unna.. Hadde måling på 130 km/t i 50 og 30 sone

- Ble målt av biltilsynet til 380 føll, og det uten kjøler...

- If kommer sansynligvis ikke til å utbetale forsikring

Ligger ikke biltilsynet nesten dør til dør med ESS Tuning? Da kan det være de tok på skiltene for å taue den bort dit ellerno?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bilen bare fløy over fartshumpene, og dro fra meg. Jeg lurte på om det var noe feil med motorsykkelen min, for jeg er ikke vant til at biler greier å kjøre fra en BMW 1100-kubikker. Men det var Nissan-bilen som hadde slike utrolige fartsegenskaper, forteller Tystad."

HAHAHA.

fløy var vel litt å ta i bilen er senka så trur nok ikke den ''fløy over fartsdemperen'' ekke så smart han:uhhmmwhat?:

Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR har dem prøveskilt på en bil som skal på en rulle som IKKE er i kjørbar stand.. Snakket jeg tydlig nokk nå?

Hvordan kan du utifra fra bildet vite om bilen er kjørbar eller ikke..? Rulla er vel 1km fra BT, så de har vel kjørt den dit. Og Om den er kjørbar eller ikke er det vel BT selv som bestemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du utifra fra bildet vite om bilen er kjørbar eller ikke..? Rulla er vel 1km fra BT, så de har vel kjørt den dit. Og Om den er kjørbar eller ikke er det vel BT selv som bestemmer..

duh. har du noen gang lest reglene for å leie prøveskilter smarten?...

Bilen skal være i forsvarlig stand! vel!

Manglende panser. bretta tak, skadet front + + + + er ikke forsvarlig! kan ikke helt se at de bruker prøveskilt for å kjøre denne bort til BT!

er det man har henger/taue bil til.

du kan faktisk ikke TAUE en bil i slik stand en gang! enda mindre kjøre den!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, "sugekopp" har nok ett poeng her!!! den bilen er IKKE i forskriftsmessig stand til og rulle på egne hjul...

det med at det ble snakk om rødskiltene er vel pga:

1.bilen kan ikke rulle på egne hjul på offentlig vei

2.hvis skilt er fratatt trenger vel ikke bilen rødskilt for og stå INNE på BT..

3. hvis BT forflytter bilen på egne hjul så er det MEGET uansvarlig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider