Gå til innhold

Velocity 2 Go

Ranger emnet

atroplus

Anbefalte innlegg

har dere sett denne saken her den har jeg skaffa meg og er drit kul. og så utolig bra lyd det er i den.

her er litt fakta fra deres hjemmeside

Velocity 2 Go 6 – musikk der du ønsker å høre den. I bilen er enheten en kraftig, aktiv subwoofer. Utenfor bilen er den en bærbar stereohøyttaler av topp kvalitet, som gir meget god lyd uansett hvor du velger å ta den med. Det mest fleksible høyttaler- og subwooferanlegget på markedet – kompromissløst, med en flott og uovertruffen design.

RMS-effekt 80 W

Maks. effekt 160 W

Frekvensgang 40 - 120 Hz / 40 - 25 000 Hz

Innganger RCA / høynivåinngang / Aux-inngang

Strømforsyning 12 V / 230 V / oppladbart batteri (ekstrautstyr)

Mål 480 x 220 x 240 mm

Vekt 7,0 kg

denne får man kjøpt på meca. ring 67174440 og spør etter haakon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[som sakt dette er ikke reklame. hvis du mener det så ok. har sakt at hvis det er noen som mene det er brud på reglene og inormere om en vare komme med en veiledene pris og hvor man kan få kjøpt den.

denne får hos

Meca

mekonomen

gatebil

+++++++

da har vi lakt den saken om reklame død. tilbake til det det oprindlig var. en info om et produkt som jeg personlig synes er drit kult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er at noen folk tror at dette skal erstate en 15 tomer bass kasse og spille folk døve i fultone.

dette er ment som en tilegsbass til et orginalt anleg uten og trekke massse kabler, du henter lyd fra en hytaler bak i bilen og rett inn 2 go`en. når den står i bilen lader den bateriene og du kan ta den med på stranda på båten eller hytta som en bomblaste. og den spiller faktis penerer lyd en de fleste bomblastere jeg har hørt, bruker mindre strøm og veier mindre.

som utanet lyd tekniker bla jeg imponert over lyd kvaliteten på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal si meg enig at det hadde vert kult om den hadde ver med cd spiller, men litt av poenget med at det ikke er en cd spiller på denne er at den er ment for undom alder 18 til 30 de bruker nesten ikke cd lenger. alle har nå en mobiltelefon med mp3 eller en ipod som altig er med og kan spille mange flere sanger. i bilen har du jo spilleren som sitter i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider