atroplus Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 har dere sett denne saken her den har jeg skaffa meg og er drit kul. og så utolig bra lyd det er i den. her er litt fakta fra deres hjemmeside Velocity 2 Go 6 – musikk der du ønsker å høre den. I bilen er enheten en kraftig, aktiv subwoofer. Utenfor bilen er den en bærbar stereohøyttaler av topp kvalitet, som gir meget god lyd uansett hvor du velger å ta den med. Det mest fleksible høyttaler- og subwooferanlegget på markedet – kompromissløst, med en flott og uovertruffen design. RMS-effekt 80 W Maks. effekt 160 W Frekvensgang 40 - 120 Hz / 40 - 25 000 Hz Innganger RCA / høynivåinngang / Aux-inngang Strømforsyning 12 V / 230 V / oppladbart batteri (ekstrautstyr) Mål 480 x 220 x 240 mm Vekt 7,0 kg denne får man kjøpt på meca. ring 67174440 og spør etter haakon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hvor mye måtte du gi? Her er litt bilder for de som måtte være interessert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atroplus Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 vell jeg jobber med salg av disse så fikke en fin pris. den koster 3499,- viledene for den største Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hmm.. er slik reklame lov her da? ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atroplus Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 dette er ikke reklame. hadde bare lyst til og fortele litt om den. for dette er en utolig kul sak. men hvis det er mot reglene ber jeg noen om og fjerne den for meg. ville bare informere litt om dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hehe, du kommer inn og skryter masse av den, sier du forhandler den og kommer med tilbud? :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atroplus Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 [som sakt dette er ikke reklame. hvis du mener det så ok. har sakt at hvis det er noen som mene det er brud på reglene og inormere om en vare komme med en veiledene pris og hvor man kan få kjøpt den. denne får hos Meca mekonomen gatebil +++++++ da har vi lakt den saken om reklame død. tilbake til det det oprindlig var. en info om et produkt som jeg personlig synes er drit kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 jess, skal ikke stoppe deg jeg :) har hørt den og er ikke veldig imponert, men er en kul liten sak, det skal den ha.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atroplus Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 det som er at noen folk tror at dette skal erstate en 15 tomer bass kasse og spille folk døve i fultone. dette er ment som en tilegsbass til et orginalt anleg uten og trekke massse kabler, du henter lyd fra en hytaler bak i bilen og rett inn 2 go`en. når den står i bilen lader den bateriene og du kan ta den med på stranda på båten eller hytta som en bomblaste. og den spiller faktis penerer lyd en de fleste bomblastere jeg har hørt, bruker mindre strøm og veier mindre. som utanet lyd tekniker bla jeg imponert over lyd kvaliteten på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 neida, skal være enig i at den er litt tøff og sånt :) men jeg var ikke så imponert over lydkvaliteten.. boomblastere kan spille cd selv da :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atroplus Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 skal si meg enig at det hadde vert kult om den hadde ver med cd spiller, men litt av poenget med at det ikke er en cd spiller på denne er at den er ment for undom alder 18 til 30 de bruker nesten ikke cd lenger. alle har nå en mobiltelefon med mp3 eller en ipod som altig er med og kan spille mange flere sanger. i bilen har du jo spilleren som sitter i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg