Gå til innhold

Kjøpt og kræsja Golf ll på 2 dager :)

Ranger emnet

ErlingSG

Anbefalte innlegg

Jess, henta meg en herjebil i går. Golf 2 -91 mod. Gått 416k

Utrolig slapp 1.6L Turbomata Dieselmotor på 70 hk :lol:

Er bar 17, så overlever med det frem til søstern kan skaffe gti, vr6 eller g60 motor.

Her er bilen:

DSC00206.jpg

DSC00204.jpg

DSC00203.jpg

Etter å ha lekt Petter Solberg i litt for stor fart sto bilen sånn: (Her står den da mot kjøreretningen, altså skensa jeg helt rundt før jeg sklei ut i grøfta..)

Her er filmen, kræsjet er helt på slutten: http://www.youtube.com/watch?v=CWcbPEZmw1E

DSC00217.jpg

DSC00212.jpg

DSC00209.jpg

DSC00210.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det første swom egentlig slår meg når jeg ser den der er....

Jævlig langt å løpe hjem ser det ut som. Ser jo ut som dere er langt oppå fjellet jo.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var et par km til fjells ja.. Mange som ikke gadd å stoppe for meg, hadde jeg hatt lappen og skilt skulle jeg anmeldt alle som en for brudd på stoppeplikta :P

Måtte tilslutt løpe ned på grovavfallsanlegget og få en kar der nede til å komme med landcruiseren og taue meg ut, hadde heldigvis slepetautau i trunken.. Neste bil blir pickup med 4x4, vinsj og jævlige hjul! :)

(Da kan jeg taue golfen ut av grøfta selv, den skal kjøres ihjel :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult det er flere unge golfere :)

Blir kult da du kommer i gang med prosjektet. Men håper du ikke(som de fleste andre 17-18åringer) lager noe rallemikk med m3-skjørt, m3 speil, rs-fanger, neonlys, stoor vinge, og tidenes sticker i frontruta :P

Diesel er også et godt utgangspunkt for flere hester. Eneste du trenger er 13mm og flatmeisel ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. Pretty much

Når jeg kjøper meg ny bil kommer jeg til å rive ut alt av interiør, sette inn bøtteseter og firpunkts og kvassere motor såklart..

Samme dagen vil du kjøre deg ihjel...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 ^^

Da er du tilgitt for alle dine feilsteg. Du har også blankofullmakt til å kjøre motorvogn uten skilt og førarløyve, og atpåtil i fri hastighet. Skulle du skrense borti ei dame med barnevogn vil du innrømmes full immunitet mot videre forfølgelse hos påtale- og rettsvesen!

Stå på...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokså uklokt å legge bilder av dine dumheter på nettet, samt en nesten underskrevet erklæring på hvilke lover du har brutt. Offentligheten har tilgang til disse sidene, dette gjelder også politiet og resten av rettsapparatet!

Og som Reodor F hinter til, ting kan gå galt. Kjører du ned min dame med barnevogn så er du i fengsel. Etterpå kan du håpe du ikke slipper ut igjen, da venter jeg på deg!

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider