Gå til innhold

Kjøpt og kræsja Golf ll på 2 dager :)

Ranger emnet

ErlingSG

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Masse underholdning her ja :) håper du lærte av dette. Men du er nok ikke alene her i landet om å kjøre bil uten lapen. er mange i dette landet som kjører uten førerkort. men skal si meg enig det att du bør tenke litt mere før du gjør slike ting igjenn...

en ting er å legge ut film om att du ødela bilen din etter bare noen få dager men for så å legge ut att du var på en kjøre tur i byen uten lappen.skilter eller forsikring.. ganske dumt ja. mange av de som kjører uten førerkort i dette land har i alle fall skilter og forsikring i orden... og om du først skulle stikki fra snuten burde du frest rett hjem og lagt deg flat og liggi nede noen dager... du får som fortjent med denne boten og utsettelsen. og håper som sagt att du lærer.. om ikke prøv å gjør det fort.. hadde det vært meg ville jeg fikset opp bilen min mens jeg var så ung og ikke hadde hatt andre utgifter... men det er dumt å være føre var...:) lykke til videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å lese at du bare unnskylder deg med at andre har gjort det samme før... Ja helt klart du kan kjøre uten lappen siden det gjør jo "alle"... tosk!

Hvor mange ganger har dere ikke hørt teorien om at du kommer til å kræsje etter du får lappen?

"kjøp en billig bil, du smeller den uansett"

På tide å våkne og innse at de fleste som får lappen er elendig å kjøre det første året, og klarer ikke å kontrollere seg...

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktisk en grunn til at det er 18års grense på lappen og at man har 2 år eller mer på å lære og berherske og kjøre bil!

greit nok, kjøringa i seg selv kan vel alle, men det er det det RUNDT som er målet med kjøreopplæringa!

hvem som helst kan vel sette seg i en bil og kjøre den framover og styre. men bør ha litt opplæring i hvordan trafikken fungerer, man er ikke alene på veien..

og jeg betviler at du kjørte på en privat vei da jeg ser andre biler i veikantene derom kring!

og etter som du faktisk fikk sladd og kontra der du fikk det, så vil jeg gå til det skrittet og si at du ikke har den tilstreklige opplærling som kreves for å føre et kjøretøy (drapsvåpen) på ca 1 tonn!

hadde du vist hva du drev med så hadde du ikke kjørt av veien der, da hadde du anpasset farten etter forholdene!

jeg kan og kalle deg en forbanna idiot, men jeg velger og ikke gjøre det, dettefordi jeg har en følelse av at du ikke har sunn nok fornuft til å ta dette til deg!

tråden burde stenges, du burde ha mista muligheten for å føre bil på livstid (nei, ikke 5 år, mener LIVSTID)

jeg gir en lang faen i om du dreper deg sjøl, men tenk på de andre der ute i naturen, kunne jo vært noen som var ved den veien som plukka ett eller annet som naturen byr på langs veien der, så kommer du sidelengs og meier dem ned!

.. alle handlinger har en konsekvens!

takk, da har jeg sagt mitt her nå! vil på ingen måte svare eller skrive mer i denne tråden!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steng nå denne latterlige tråden, og bli ferdig med det!

Han har gjort noe som er skammelig teit og utrolig åndsvakt. Men tror ikke han lærer noe mer av at folk skriver det samme om igjen flere ganger :p

ingen som er enig i at det er på tide å stenge denne tråden?(Moderatorer, hvor er dere??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nok, kjøringa i seg selv kan vel alle, men det er det det RUNDT som er målet med kjøreopplæringa!

Som Dan sier, det skal ikke mye avsporing til før trafikkbildet er relativt forandret..

Lurer på, når karen kjører med L som 20-åring, har han mer vett da? Stygt redd for at han ikke har det.

Og ja, jeg kjører også med L, jeg bryter ikke mye fartsgrenser eller kjører ulovlig, fordi jeg er veldig redd for å få utsettelse. Det er ikke kult å se venner få lappen mens du selv blir sittende uten.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde for at en god del av dere som er her har kjørt for fort og ulovlig etc. uten lappen eller ikke risikerer like mye i trafikken om det er med eller uten lappen! og det er færre idioter som dreper, du berusa som dreper mest itrafikken i forhold til idiotkjøring. men men. la den stakkars gutten være.

Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vedde for at en god del av dere som er her har kjørt for fort og ulovlig etc. uten lappen eller ikke risikerer like mye i trafikken om det er med eller uten lappen!

Ja, er nok mange som har kjørt ulovlig, men det som er poenget er at dette er ikke noe man "skryter" av. Eller?

Er riktig som du sier, man man kjøre like fint uten lappen, dette såfremt man kan kjøre. Noe annet blir det om man hverken har lappen eller kan kjøre. Eller tar jeg feil?

og det er færre idioter som dreper, du berusa som dreper mest itrafikken i forhold til idiotkjøring. men men.

Hører du sier det, men tviler på at det er riktig at det er flere omkomne i trafikken som følge av fyllekjøring enn det er av uvettig kjøring. Eller kanskje jeg tar feil her også?

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å leste gjennom tråden og stussa i hvilken tosk som i første omgang er "tøff" nok...eller rettere sagt dum nok til å legge ut en skryte tråd om å kræsje bilen...bli tatt av politiet osv...og når jeg i tillegg ser at du e i frå ulsteinvik..."steik ka me flira!" saud

å skal kjøpe dej bil med litt kvassare motor å bøtte stola osv? Send meg en PM når du har fått lappen og ny bil so får vi sjå om du he lært noke:P

1997 Volvo 960 T6R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere som dør av uvettig kjøring, men ikke dreper, da er det de med intak av stoff. skjønner Quattro73?

skjønner hva du mener med det at man ikke skal skryte. tragisk i seg selv og gjøre.

det med om han kan kjøre eller ikke, er jo mange med lappen som heller ikke kan kjøre, som ikke kan vegtrafikkloven. men det er jo selvfølgelig en annen sak da.

Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fyr du er...Dette er et bilforum,her har de fleste billappen,og er godt voksne.Vi har null intresse av å se deg kræsje og herje med bilen din,eller å utsette andre folks liv i fare.Jeg gidder ikke å dra opp alt på nytt,for det har resten av de fornuftige gutta allerde skrevet her..Men neste gang du for en trang for å ta deg en kjøre tur,tenk på hva som skjedde sist,og hva vi gutta har skrivet til deg her.JA,jeg liker fart og har alltid hatt spreke biler,ja jeg har kjørt bil siden jeg var 14 år.MEN,jeg har alltid hatt respekt for veien og bilen min.Du kjørte en jævla Golf 2 med en sliten diesel motor,du veit den går dårlig,hva faen er visten med å teste den ut??,den er jo dønn orginal.Men uansett,håper du må vente en stund før du for ta lappen igjen,og jeg håper også at politiet tar fra deg 125ccm lappen.Fordi du fortjener ikke å være ute på veien,og ofre andre sine liv.Og en ting til,dumme iq løse dritt unge.!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere som dør av uvettig kjøring, men ikke dreper, da er det de med intak av stoff. skjønner Quattro73?

Nei, fordi jeg ikke klarer å tolke setningen din. Ikke vondt ment altså!

det med om han kan kjøre eller ikke, er jo mange med lappen som heller ikke kan kjøre

Helt sant. Mange med lappen burde ikke hatt den, men det er en helt annen side av saken. De kjører i alle fall lovlig, er bare de selv som ikke har skjønt at de burde la bilen stå.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider