Gå til innhold

Kjøpt og kræsja Golf ll på 2 dager :)

Ranger emnet

ErlingSG

Anbefalte innlegg

Ok.. Da orket jeg ikke å lese siste siden her men. Neste gang du har lyst til å kjøre uten lapen i byen så kommer du til meg så kan vi ta oss en rånetur da jeg heller ikke har lappen for bil enda og kjører uten i blant :D http://youtube.com/watch?v=XcR3NvTtnb8

Ikke rart jeg aldri blir tatt for noe jo :(

2013 1.8D Lancer

1997 2.5T Skyline (banebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok.. Da orket jeg ikke å lese siste siden her men. Neste gang du har lyst til å kjøre uten lapen i byen så kommer du til meg så kan vi ta oss en rånetur da jeg heller ikke har lappen for bil enda og kjører uten i blant :D http://youtube.com/watch?v=XcR3NvTtnb8

Ikke rart jeg aldri blir tatt for noe jo :(

Jøye meg, hva er det som rører seg oppi huet? Jeg trodde det ikke det var så mye innavl i Namsos...

Gratulerer, du ble akkurat retard of the month.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her går det unna.

Han fikk i alle fall passet påskrevet nå :D

Å, ja.. Sitter og griner jeg :ahahahhaha:

Må bare unnskylde om noen føler seg glemt, gidder ikke lese gjennom alt lenger..

Redigert: Nei, sjå.. En Hareidsdøl :) Jaja, ej e no omtrent like populær der borte som her på forumet. (trur kanskje du skjønna koffor d ikkje blir nåke ny bil på mej på ei stond.. hehehee)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syntes jeg faktisk det er nok her.. Han har gjort noe dumt, og jeg tror han har fått med seg at dette var dumt og u-kult...

Kanskje vi heller alle skal være glade for at det gikk bra og ingen ble skadet? (ikke at folk blir skadet hver gang en kjøre-kåt unggutt uten lappen tar seg en runde..)utsettelsen og bota må han selv ta ansvar for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider