Gå til innhold

Gummimatter til A3 (8P)

Ranger emnet

tp_88

Anbefalte innlegg

Snart setter vinteren inn og inntil da må jeg ha fått skaffet meg gummimatter i min '04 Audi A3 3-dørs da tekstilmattene mine suger enorme mengder vann. Har lyst til å kjøpe matter av denne typen, men er usikker på om de passer i min bil. Overalt på nett hvor jeg ser de mattene der står det at de kun passer i A3 2006-2007 modell. Dermed er det noen som kan bekrefte for meg at denne typen matter kommer til å passe? Spurte selgeren om de passet og han sa jo ja, men vet ikke helt om jeg skal stole på han. Noen som evt vet om hvor jeg kan få kjøpt stilfulle matter til min A3 (IKKE biltema :))?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår