tp_88 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Snart setter vinteren inn og inntil da må jeg ha fått skaffet meg gummimatter i min '04 Audi A3 3-dørs da tekstilmattene mine suger enorme mengder vann. Har lyst til å kjøpe matter av denne typen, men er usikker på om de passer i min bil. Overalt på nett hvor jeg ser de mattene der står det at de kun passer i A3 2006-2007 modell. Dermed er det noen som kan bekrefte for meg at denne typen matter kommer til å passe? Spurte selgeren om de passet og han sa jo ja, men vet ikke helt om jeg skal stole på han. Noen som evt vet om hvor jeg kan få kjøpt stilfulle matter til min A3 (IKKE biltema :))? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 står jo 8p på det ene bilde der da. så tror nok de skal passe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Kjøp originalt, alltid det beste. Dyrt er det heller ikke. Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg