Dr_S Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by Azzido-325i tror du burde lære deg og komprimere bilder litt og muligens ta deg et fotokurs? =) Hah...få deg bedre linje :) ISDN vettu :) Men var endel bilder der han kunne sletta, ja ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 hehe.. kunne ha sensurert noen av bildene, men hadde litt hastverk. Bildene ligger på 500kb til 1mb.. Kunne hvert litt komprimert ja. Skal ta det til etterrettning etterhvert :) Men for utenom bildene av den "barten" hva syns dere a? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Hvorfor i huleste har man egen mappe til bilder av en MX3? da kunne jo like godt den mest styla bilen(min) fått 2 mapper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Detta er racing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by pcBaktus Hvorfor i huleste har man egen mappe til bilder av en MX3? da kunne jo like godt den mest styla bilen(min) fått 2 mapper! Blei du misunnelig fordi du ikke har din egen mappe? Jeg kan trøste deg med at hadde vi hadde lyd opptak av alle bilene skulle du fått egen mappe oxo. Smaken er som baken, delt i to!! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Lyd er bra! sarriøst, ska no få fixa eksos på'n til uka:-) Men dere skulle ha sett på custom interior paint devil style Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by pcBaktus Detta er racing! drabla fin golf a gitt ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Hehe! Ingen som så den uberstyla kjempe skumle Hiluxen? ;) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Bra lakkert den ene bilen der. ;) Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Vil bare si at jeg syntes dette så ut som ett ræva treff ;) Må få til noe bedre i Skien.. Er klar som ett egg jeg :p Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Hvis folk hadde kommet ville det blitt bedre ;) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by fluid85 Vil bare si at jeg syntes dette så ut som ett ræva treff ;) Må få til noe bedre i Skien.. Er klar som ett egg jeg :p fluid85, treff blir dårlig om folk ikke møter opp? hvorfor var ikke du der da? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid85 Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Jeg visste rett og slett ikke om det.. Siter Nissan Car Club Norway "Sånn ærre i racing.." - Nissan Almera 2000 1,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by Precious Hei og Hopp!!! Jeg har en stor lidelse for tida, nemmelig Bil. (og dama da, om hu skulle lese detta) Vi er en liten gjeng i Skien som har lyst til å få til et streetmeet her i Skien. Vi har hvert på de fleste biltreff den siste tida og det hadde hvert kult å fått samla litt folk her i Grenland for litt uskyldig moro. Sted: Herkules "kjøpesentere" sin parkering, stoor og fin i Skien. Eneste ulempe er at Securitas er innom til tider... hvis det kan kalles et problem. Når: 23.november 2003 Tid: 16:00 +/- Ganske tidlig, 23.nov er en Søndag så kjøpesenteret er stengt og vi vil jo få med oss moroa og bilene. Er det interesse for dette? Eventuelle innspill og råd? (ikke "det gåkke an i skien" svar) Mvh Precious & Curb Er på tiden me et nytt treff nå?? "vårtreff" Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Du er inne på noe her, isåfall burde vi begynne å tenke på passende dato nå, for blir fort fult med treff framover mot sommern :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg