Gå til innhold

Biltreff i Skien?

Ranger emnet

Precious

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde vært tøft å hatt ett treff på Stathelle, på nye parkeringshuset til Brotorvet!! Bare et forslag! der er det jo lys å go plass! Bare et forslag! Hvis ikke kommer jeg til skien! heh!

-TropicX-

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke umulig å kunne samle folk på Stathelle, åssen er det med rånere der foresten? Aldri liksom hørt om en råner fra stathelle. hehe

Men selvom jeg bor i Skien og syns det hadde hvert kult med streetmeet i skien, så er vel Porsgrunn det mest idelle plassen. Veldig sentralt og rett ved motorveien. Ellers så vet jeg det er rånere i Porsgrunn da. hehe

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Ikke umulig å kunne samle folk på Stathelle, åssen er det med rånere der foresten? Aldri liksom hørt om en råner fra stathelle. hehe

Men selvom jeg bor i Skien og syns det hadde hvert kult med streetmeet i skien, så er vel Porsgrunn det mest idelle plassen. Veldig sentralt og rett ved motorveien. Ellers så vet jeg det er rånere i Porsgrunn da. hehe

Vil mene at det er endel rånere i Bamble ja, Men syns at parkeringshuset på Brotorvet hadde vært et tødt sted å samle folk på! Stor å god plass!! Å er jo like ved E-18 å da! bare gjennom tunnelen fra Lasse's så er man der!

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TropicX

Vil mene at det er endel rånere i Bamble ja, Men syns at parkeringshuset på Brotorvet hadde vært et tødt sted å samle folk på! Stor å god plass!! Å er jo like ved E-18 å da! bare gjennom tunnelen fra Lasse's så er man der!

masse gale folk i langesund/bamble med bil ja =) jeg syntes brotorvet høres perfekt ut...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Ja lappen er noe dritt.. skal i forhørsretten i slutten av neste uke å "trygle".. jaja... du lurer på åssen rånere d er i bamble?.... VOLVO for fæen!! hehe.. bare tette Jan som kjører hobby RS4.. hehe.. neida.. bilen din er tøff!

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FriX-244TiC

Ja lappen er noe dritt.. skal i forhørsretten i slutten av neste uke å "trygle".. jaja... du lurer på åssen rånere d er i bamble?.... VOLVO for fæen!! hehe.. bare tette Jan som kjører hobby RS4.. hehe.. neida.. bilen din er tøff!

Har jeg ikke råd til RS4, må jeg "late som" hehe! Men bilen blir bedre da frixen! :D hehe, Men klar som f--- for et treff jeg!!

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by StreetCar

Jeg har sett deg vræse mot meg noen ganger. :D Spesielt i Grasmyrbakken har jeg sett deg flere ganger! :cool:

Hehe! Det kan ha vært meg! Å det kan ha vært en annen Rød A4 med RS4 styling, Bare den er fullstylet da.. Regner med du å kommer til stathelle hvis vi får t noe! Bra med masse biler :D

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Keng

når og hvor skjer dette treffet??? Er så forbanna sløv når d gjelder å lese gjennom forumet, kan noen oppdatere meg med dato og kl.slett og hvor? Takk takk

ey!

Hadde håpet å få til noe på stathelle, eller i porsgrunn eller skien, Men vet ikke når eller hvor.. Prøve å få til noe etterhvert! Stay tuned :D hehe

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

jeg og kragerø folk kommer sikkert... stathelle er nærmere enn porsgrunn osv =)

Ah! dette høres bra ut!! Bare få med deg så mange som mulig! jo fler som kommer, jo bedre!! :D

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider