FriX-244TiC Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Precious Du er inne på noe her, isåfall burde vi begynne å tenke på passende dato nå, for blir fort fult med treff framover mot sommern :) bare vi får te bake lappen innen den tiden så erre greit.. .. hehe :P Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by FriX-244TiC bare vi får te bake lappen innen den tiden så erre greit.. .. hehe :P hehe, den kommer så fort det overhodet er mulig. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Hadde vært tøft å hatt ett treff på Stathelle, på nye parkeringshuset til Brotorvet!! Bare et forslag! der er det jo lys å go plass! Bare et forslag! Hvis ikke kommer jeg til skien! heh! -TropicX- Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Ikke umulig å kunne samle folk på Stathelle, åssen er det med rånere der foresten? Aldri liksom hørt om en råner fra stathelle. hehe Men selvom jeg bor i Skien og syns det hadde hvert kult med streetmeet i skien, så er vel Porsgrunn det mest idelle plassen. Veldig sentralt og rett ved motorveien. Ellers så vet jeg det er rånere i Porsgrunn da. hehe Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Precious Ikke umulig å kunne samle folk på Stathelle, åssen er det med rånere der foresten? Aldri liksom hørt om en råner fra stathelle. hehe Men selvom jeg bor i Skien og syns det hadde hvert kult med streetmeet i skien, så er vel Porsgrunn det mest idelle plassen. Veldig sentralt og rett ved motorveien. Ellers så vet jeg det er rånere i Porsgrunn da. hehe Vil mene at det er endel rånere i Bamble ja, Men syns at parkeringshuset på Brotorvet hadde vært et tødt sted å samle folk på! Stor å god plass!! Å er jo like ved E-18 å da! bare gjennom tunnelen fra Lasse's så er man der! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by TropicX Vil mene at det er endel rånere i Bamble ja, Men syns at parkeringshuset på Brotorvet hadde vært et tødt sted å samle folk på! Stor å god plass!! Å er jo like ved E-18 å da! bare gjennom tunnelen fra Lasse's så er man der! masse gale folk i langesund/bamble med bil ja =) jeg syntes brotorvet høres perfekt ut... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 når og hvor skjer dette treffet??? Er så forbanna sløv når d gjelder å lese gjennom forumet, kan noen oppdatere meg med dato og kl.slett og hvor? Takk takk Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Precious Ikke umulig å kunne samle folk på Stathelle, åssen er det med rånere der foresten? Aldri liksom hørt om en råner fra stathelle. hehe Men selvom jeg bor i Skien og syns det hadde hvert kult med streetmeet i skien, så er vel Porsgrunn det mest idelle plassen. Veldig sentralt og rett ved motorveien. Ellers så vet jeg det er rånere i Porsgrunn da. hehe Ja lappen er noe dritt.. skal i forhørsretten i slutten av neste uke å "trygle".. jaja... du lurer på åssen rånere d er i bamble?.... VOLVO for fæen!! hehe.. bare tette Jan som kjører hobby RS4.. hehe.. neida.. bilen din er tøff! Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by FriX-244TiC Ja lappen er noe dritt.. skal i forhørsretten i slutten av neste uke å "trygle".. jaja... du lurer på åssen rånere d er i bamble?.... VOLVO for fæen!! hehe.. bare tette Jan som kjører hobby RS4.. hehe.. neida.. bilen din er tøff! Har jeg ikke råd til RS4, må jeg "late som" hehe! Men bilen blir bedre da frixen! :D hehe, Men klar som f--- for et treff jeg!! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Først burde man finne ut hvor dette treffet skal være, så kan mane finne ut når, å lar Jungeltelegrafen tale! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by TropicX Har jeg ikke råd til RS4, må jeg "late som" hehe! Men bilen blir bedre da frixen! :D hehe, Men klar som f--- for et treff jeg!! Jeg har sett deg vræse mot meg noen ganger. :D Spesielt i Grasmyrbakken har jeg sett deg flere ganger! :cool: Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by StreetCar Jeg har sett deg vræse mot meg noen ganger. :D Spesielt i Grasmyrbakken har jeg sett deg flere ganger! :cool: Hehe! Det kan ha vært meg! Å det kan ha vært en annen Rød A4 med RS4 styling, Bare den er fullstylet da.. Regner med du å kommer til stathelle hvis vi får t noe! Bra med masse biler :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 jeg og kragerø folk kommer sikkert... stathelle er nærmere enn porsgrunn osv =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Keng når og hvor skjer dette treffet??? Er så forbanna sløv når d gjelder å lese gjennom forumet, kan noen oppdatere meg med dato og kl.slett og hvor? Takk takk ey! Hadde håpet å få til noe på stathelle, eller i porsgrunn eller skien, Men vet ikke når eller hvor.. Prøve å få til noe etterhvert! Stay tuned :D hehe Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Azzido-325i jeg og kragerø folk kommer sikkert... stathelle er nærmere enn porsgrunn osv =) Ah! dette høres bra ut!! Bare få med deg så mange som mulig! jo fler som kommer, jo bedre!! :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg