StreetCar Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Ja jeg får se. Jeg kjører rimelig lovlig bil for tida i og med at jeg har blitt stoppa av Onkel to ganger nå og rimelig lei av å rive av ting og tang. Vekk med banner i frontruta og soting i siderutene foran. Så nå er alt rivd av for godt og bilen er helt clean (og lovlig).....:D Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 bilmiljøet i kragerø begynner å ta seg opp nå... liten midlertidig liste med biler osv her... streetsofkragero.azzido.no Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Azzido-325i bilmiljøet i kragerø begynner å ta seg opp nå... liten midlertidig liste med biler osv her... streetsofkragero.azzido.no Hehe! Var jo endel! Bare å si ifra til de på den lista da! Virker som om det er fler der enn her i bamble, Men kanskje jeg som ikke har lagt merke til alt! hehe :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by TropicX Hehe! Var jo endel! Bare å si ifra til de på den lista da! Virker som om det er fler der enn her i bamble, Men kanskje jeg som ikke har lagt merke til alt! hehe :D er mere enn det som står på den lista i kragerø... 1 300zx til, diverse annet graps av bmw, volvo, opel ++ sikkert en 20 biler som ikke er lista opp... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Azzido-325i er mere enn det som står på den lista i kragerø... 1 300zx til, diverse annet graps av bmw, volvo, opel ++ sikkert en 20 biler som ikke er lista opp... Spre rykte om å hør om folk er villige til å møte opp da! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by TropicX Spre rykte om å hør om folk er villige til å møte opp da! ja, men er noen dato fastsatt? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Azzido-325i ja, men er noen dato fastsatt? 8 eller 15 mai er jo noen greie datoer da!! Er jo bare å komme med forslag! (Kanskje lage ny Post om Streetmeet Stathelle?) Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 8.Mai er det dragrace på Gardemoen :/ 15.Mai passer bedre da syns jeg da Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 15 mai passer best her også Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Jepp! Passer 15 Mai her åsså! Men går vi for stathelle da eller? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 jeg kommer hvertfall med den rustene golfen min, så ser alle de andre bilene mye finere ut hehe. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 15 mai høres fint ut... og stathelle er ypperlig... om jeg ikke skal kjøre taxi den helga kommer jeg =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 15.mai er jo en lørdag? Da betyr det alkohol ikke bil? Da må det i såfall bli på dagen da eller.... Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 15.mai ser ut til å passe :) Gjerne på stathelle, isåfall burde vi lage en ny tråd. Er ikke alle som har fulgt med her. og KENG: den unnskyldningen hadde du til bursdagen din også, den holder ikke lenger. Lørdag er det vel helg. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfanatic Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 innercity i oslo 15. mai da, men kanskje ingen som skal dit? Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg