Keng Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 jajajaja 15.mai er en fin dag!!! OK precious, det er jo en lørdag!!!! Offer tar dere ikke på fredager? sånn som de lure larvik folkene... det er masse bilfolk i larvik på fredager.... :D Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batman Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Og mange av de luringene tar turen til Skien også på fredager.. Greit med Fredager for da ken enn være ute å drekke på Lørdag!! Siter Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 For meg er det det samme om det er fredag eller lørdag, men en dag må det bli uannz og de tok initiativet til å lage et treff på Lørdag, klokkeslett er heller ikke bestemt. Men fortsette diskusjonen i tråden de laget da. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by bjaa 8.Mai er det dragrace på Gardemoen :/ 15.Mai passer bedre da syns jeg da 15 mai er jeg og flere andre herifra i Danmark på BMW tour :) Azzido? :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 hoi... dobbelbooking... men må uansett sjekke om jeg skal jobbe den helga... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Jeg er der sikkert.. Keng, alkis, vi kan drekke på torsdag istedet :D Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jessi Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 var ikke topp oppmøte sist da.. men får jeg være me baben min så skal man ikke se bort fra at jeg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Når ble dere enig at det skulle være??... 15 eller 16 ?.. :) PRØVE å komme meg dit denne gangen da.. HVor/Hvem/Hva/Når osv... Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 hardfylla idag, sorry. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 I dag er den 15... greit å få orden på om det er i dag og eventuelt hvor & når... se om jeg får dradd med meg madammen å hilse på :) Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 ehm.. blir vel ikke no treff idag, hehe. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Biltreff i skien 12. juni http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=36562 Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg