Precious Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Sorry forsinkelsen av bildene. Har en feil som gjør at jeg for "login incorrect" til både start.no og home.no området mitt. azzido: God kebab på Jacobs :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by bjaa så noe tamt ut ifra dette bilde her... meg jeg hadde det morro jeg... men sliter litt på glatta med de dekka jeg har nå... merkelig =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Det var altfor tidlig :op Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 hehe, så ut som du fikk gitt fra deg litt gummi :) Men precious, kan du ikke legge ut noen bilder da ? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Sliter godt på dekkene den isen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by kinx Sliter godt på dekkene den isen hmm... is? var da lite is der når jeg kom da... men men...dekkkene er wasted ihvertfall Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Azzido-325i hmm... is? var da lite is der når jeg kom da... men men...dekkkene er wasted ihvertfall Hør på filmen du la ut da, hvis ikke det er is, da er jeg en hest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by kinx Hør på filmen du la ut da, hvis ikke det er is, da er jeg en hest. hehe... ja men den filma vi likefør jeg stakk seint på kvelden da... men når jeg kom var det ikke is... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Azzido: Fikk du slikkers dekk av den herjinga der?? Altså, det var jo ikke _så_ mye spinning? Da vet jeg i hvert fall at jeg ikke ska burne _så_ lenge med dekka mine for de er nesten helt nye. :) Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by StreetCar Azzido: Fikk du slikkers dekk av den herjinga der?? Altså, det var jo ikke _så_ mye spinning? Da vet jeg i hvert fall at jeg ikke ska burne _så_ lenge med dekka mine for de er nesten helt nye. :) herregud da =) herja rundt litt mer enn på filmen da... og kom opp dit med dekk jeg hadde starta litt på for å si det sånn... denne tråden blir bare dum nå =) hehe Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Hehe, åkey da, burne-gutten! :D Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Bilder :D Ikke så mange da, men noen.. Generelt: Bilder fra treffet :) MX-3'n som var der: Fotomodellen MX-3 Oxo skal det sies at fotografen ikke er profesjonell. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Precious Bilder :D Ikke så mange da, men noen.. Generelt: Bilder fra treffet :) MX-3'n som var der: Fotomodellen MX-3 Oxo skal det sies at fotografen ikke er profesjonell. tror du burde lære deg og komprimere bilder litt og muligens ta deg et fotokurs? =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Barte-Jens? Den der så litt komf-aktig ut...hahaha http://ul.gspott.net/vintertreffiskien/DSC02506.JPG http://ul.gspott.net/vintertreffiskien/DSC02505.JPG Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg