Gå til innhold

Pop-off lyd

Ranger emnet

Johnson

Anbefalte innlegg

Originally posted by Efini

boXer's #1 er et godt poeng!

Pop-off er noe helt annet enn blow-off!

Måtte bare henge meg på den, blir litt irritert når folk blander sånt. That's me.. :D

Me også, irriterer meg egentlig lett over sånne 'feil', kanskje man skulle blitt lærer? lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Me også, irriterer meg egentlig lett over sånne 'feil', kanskje man skulle blitt lærer? lol

Kanskje dere skal begynne med å bry dere med dere selv!!!

Ikke alle er som dere, og det kommer ikke folk til å bli heller. Dere er på et diskusjonsforum med over 700 medlemmer, og da må dere regne med at ikke alle tenker de samme tankene som dere, og skriver så perfekt som dere vil ha det til.

DERE MÅ BEGYNNE Å RESPEKTERE FOLK FOR DEM DE ER!!!!!!!!!

Jeg skjønner ikke at dere gidder å bry dere om dette engang!!

Tråden begynner med et enkelt spørsmål, svar på det og GI FAEN i å komme med deres personlige synspunkter på hva som irriterer dere!!!!!!!!!!!!

Dette er et skikkelig barnehage syndrom... pappaen min er større en pappaen din...

SPAR MEG FOR DENNE TYPE BULLSHIT!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke noen har noe imot å bli rettet på?

Kanskje han lærte noe.

Jeg har iaff ikke sagt noe imot ønsket hans, men bare poengtert at den 'fake-valven' som har blitt diskutert her tidligere ikke høres ut som noen dump-valve i det hele tatt.

Hvis han ønsket seg en trompet hadde ikke jeg giddi å anbefallt han en trombone... :)

Han får gleden av å dømme selv, finns jo DEMO lyder på den siden de selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er seff. ikke noe med spørsmålet til Johnson, men........

Veit om en kar fra fetsund som fikk dama si til å imitere avlastnings-ventil(vi bor vel i Norge og snakker norsk vel...:D ) lyden hver gang han gira......! Kul fyr. Må legges til at detta var for endel år sia, da det kun gikk non få cossies rundt i distriktet.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

Detta er seff. ikke noe med spørsmålet til Johnson, men........

Veit om en kar fra fetsund som fikk dama si til å imitere avlastnings-ventil(vi bor vel i Norge og snakker norsk vel...:D ) lyden hver gang han gira......! Kul fyr. Må legges til at detta var for endel år sia, da det kun gikk non få cossies rundt i distriktet.

LOL, kjørte de bil når hu laga lyden eller........

MVH Viking (som har grisete tankegang)

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Kanskje dere skal begynne med å bry dere med dere selv!!!

Ikke alle er som dere, og det kommer ikke folk til å bli heller. Dere er på et diskusjonsforum med over 700 medlemmer, og da må dere regne med at ikke alle tenker de samme tankene som dere, og skriver så perfekt som dere vil ha det til.

DERE MÅ BEGYNNE Å RESPEKTERE FOLK FOR DEM DE ER!!!!!!!!!

Jeg skjønner ikke at dere gidder å bry dere om dette engang!!

Tråden begynner med et enkelt spørsmål, svar på det og GI FAEN i å komme med deres personlige synspunkter på hva som irriterer dere!!!!!!!!!!!!

Dette er et skikkelig barnehage syndrom... pappaen min er større en pappaen din...

SPAR MEG FOR DENNE TYPE BULLSHIT!!!!!!!

Synes det er lov å irritere seg over at folk sier pop-off jeg. Skal man liksom ikke rette på den feilen da? Åssen skal han kunne få noe svar dersom han ikke vet navnet på det han spør om en gang? Pop-off er som sagt noe annet enn blowoff, og å simulere pop-off lyd har vel ikke akkurat spesielt mye for seg ;)

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bestemt at det må være lov å rette på folk som snakker om noe de ikke vet hva er!!

Kulere var det at jeg å kompisen min sov i bilen på rudskogen.. Tror han hadde sett en turbobil for mye nesten.. For da jeg våkna så la jeg merke til snorkinga hans! "snoooorrrrkk.........pysch!!" Hahaha! Fakta faen! Arrg så drygt det er å ikke ha DV kamera ass...!!! :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Jeg mener bestemt at det må være lov å rette på folk som snakker om noe de ikke vet hva er!!

Kulere var det at jeg å kompisen min sov i bilen på rudskogen.. Tror han hadde sett en turbobil for mye nesten.. For da jeg våkna så la jeg merke til snorkinga hans! "snoooorrrrkk.........pysch!!" Hahaha! Fakta faen! Arrg så drygt det er å ikke ha DV kamera ass...!!! :D

lol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider