Revolvo Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 skulle gjerne ha visst navnet på denne sangen visst d ringer en bjelle hos noen(gammel men kjent sang)...90 tallet en gang hvis jeg husker riktig skulle tro den het ett eller annet med dynamite i tittelen men jeg finner den faen ikke samma hvor jeg søker. refrenget går slik: hot demma, im a super semma, when im rocin my pride its like dynamite...dynamite...da tia jah. blowing up like dynamite, og slik fortsetter d. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Beats and styles - dynamite Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 dyna mai ti hi:) ms dynamite? hvis det er et kvinnfolk tror jeg:P tittelen er da dynamite el no:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Beats and styles - dynamite Eksempel: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Er ikke så gammel denne da. Tre-fire år eller noe? Husker den godt fra når videoen gikk på ZTV. Fet video med Top Fuel dragstere etc. Kul låt også egentlig :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg