Rabies Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Vet noen ca. pris på hel-lakering av en bmw e36 compact (bare utvendig, ikke motorrom o.l) i samme farge som original hvis jeg gjør forarbeidet selv? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 forarbeide er nesten det viktigeste ved hellakkering, vil bli dyrt uansett. lakkering koster masse:( Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 varrierer faktisk en del på åssen firma du skal til ..men jeg vil tippe hvis grunarbeidet er så bra, at det er bare og vaske og maskere bilen og så sprøyte'n..sikkert masse små deler oxo ..så jeg vil tippe en pris på 5000,++lakk i tilegg Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 ok. hva om jeg bare tar fangerne og kanalene da...? må vel bli litt billigere i hvertfall? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Det går okså ann, i krise tilfeller å lakke kun de delene som eventuelt har rust/skade, også pusse opp lakken de andre stedene- slik som her http://www.bilsalong.as Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 ja. så jo bra ut det da. det er bare litt steinsprut og småriper, men DET SKAL VEKK!! Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 det så jo bra ut. men vet noen om det er mulig å få gjort dette i kristiansands-området? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 det så jo bra ut. men vet noen om det er mulig å få gjort dette i kristiansands-området? Usikker...men den bilsalongen er jo bare litt over en time fra dere da...om man gidder å kjøre litt..:hmmmmmmmmm: Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 ja. men det stod jo at det var en heldagsjobb, så da må jeg nesten finne noe å holde på med i mellomtiden. kjøring er ikke noe stress. elsker å kjøre bil=) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 ja. men det stod jo at det var en heldagsjobb, så da må jeg nesten finne noe å holde på med i mellomtiden. kjøring er ikke noe stress. elsker å kjøre bil=) Da får du jogge litt, eller ta med en venninde å nyte Risør litt;) Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg