ChristR Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Når man først har en proff polermaskin, hva skal man med en jalla DA-maskin da?? Tepperens? ;P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Om man har en proff polermaskin som du sier betyr vel ikke at man er proff nok til å bruke den. Jeg kan god løpe å kjøpe meg maskin til 2-3lapper, men jeg er ikke god nok til å bruke en proff-maskin og har ikke peiling på når lakken brenner seg, så en DA som er mer eller idiot sikker maskin er perfekt for meg til å begynne med. Hver til sitt mål er det ikke det de sier? Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Med litt trening gjør man en bedre jobb for hånd enn med DA.. men har man dårlig tid er det jo greit å ha en slik for hånden. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Det Kazzper prøver å si er vel: Du lærer ikke å bruke proff-roterende ved å bruke DA. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Men man lærer vel ikke å bli proff-roterende med å bruke kun hånden heller, beste trening er vel å praktisere det verktøyet man har, hånd, roterende, DA. Hadde jeg hatt et gammelt panser å trene på så hadde jo saken vært biff ;) Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Meguiar Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hardtestet nye Hitachi poleringsmaskinen nå en stund, den er et meget godt alternativ i den lavere prisklassen, under 3 lapper inkl.mva. ikke like deilig mykstart som Makita'n, men verdt pengene. God justering av hastighet og "Makitahåndtak" er det ikke alle som har!! Siter Image is everything! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg