SaxonNOR Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hei Folks! Da tuta mi synger på siste verset, tenkte jeg å kjøpe ny. Men for å lage litt mer "råne-faktor" over bilen min, er jeg ute etter en flertonet tute! Om noen har sett filmen "The Dukes Of Hazzard" får de montert en slik tute som jeg har lyst på! Noen som vet noe om hvor man får kjøpt en slik tute? Butikk-krav: Må helst ligge i Kristiansands-området Nettbutikk-krav: Må kunne shippe til Norge På forhånd Takk! (ps.: JA jeg vet at politiet/vegvesenet ikke er begeistret for slike horn...) Siter Audi 100 -91 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Dette lurer eg og på!!! hadde vert artig med slik som på "dukes of hazzard":) Noken som veit?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Bilxtra.. Kjøpte mitt på Bilxtra Loddefjord. 100 poeng på harryskalaen :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Flertone signalhorn er forbudt. Grunnlaget finner du i kjøretøyforskriften §29. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Er forbudt å kjøre 10 over fartsgrensen også. ;) Av alle alle gangene jeg har blitt stoppet med flertonesignalet, har jeg aldri fått mangellapp eller at dem har snakket til meg.. Og her ute er de blåkledde indianerene virkelig etter folk.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaxonNOR Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hei og takk for tips turbotassen! Men si meg, hvilket av de kjøpte du? Er det bare en slags DU-du-DU-du lyd, eller er det en mer melodi på lyden? Har du sett Dukes of Hazzard? Siter Audi 100 -91 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hei og takk for tips turbotassen! Men si meg, hvilket av de kjøpte du? Er det bare en slags DU-du-DU-du lyd, eller er det en mer melodi på lyden? Har du sett Dukes of Hazzard? Mitt er samme lyd som Dukes of Hazzard. Smiler like godt hver gang eg tuter i en tunnel :D Russen bruker jo en del sånne tuter, så jeg tror at bilrekvisitaer med respekt for seg selv har sånne.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaxonNOR Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Ay, akkurat det jeg er ute etter, Turbotassen:D Har vell ikke et tusenkroners tips på lager, om hvor man får tak i noe slikt? Har sjekket biltema, clas ohlson, mekonomen osv... Nettbutikk kanskje? Siter Audi 100 -91 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Er det dette som turbotassen har kjøpt på bilextra? http://www.bilxtra.no/?ItemId=3442 Isåfall selger de det på per hagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaxonNOR Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hei Folks! Kan si det nå at jeg fant en nettbutikk som selger slike horn jeg er ute etter, poster link her siden jeg ser andre også er ute etter det: http://www.autobarn.net/dukes-of-hazzard-general-lee-dixie-car-horn.html Har nå overført penger til paypal-kontoen, må bare vente til det er blitt registrert, så skal det handles:D Siter Audi 100 -91 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hey, takk for linken, MANGE kule horn der ja :) thx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 hvilken av de hornene på blixtra er dukes of hazzard hornet? ser ikke noe navn eller noe slikt... er det veldig likt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaxonNOR Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Følg linken min bare du;) er det hornet, fikk det i posten idag:D så imorgen blir det kobling av bil-horn;) Siter Audi 100 -91 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hvordan kobles det? Må man fjerne det originale hornet, eller kan man koble det nye på en trykkbryter med ett relé? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaxonNOR Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Det følger meg rele og koblingskjema, så du kan forsåvidt koble det som du selv vil :) Enten bare ta ledningene ifra original-hornet, eller legge opp egne kabler/brytere selv :) Siter Audi 100 -91 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg