Gå til innhold

Flertone signalhorn?

Ranger emnet


SaxonNOR

Anbefalte innlegg

Hei Folks!

 

Da tuta mi synger på siste verset, tenkte jeg å kjøpe ny. Men for å lage litt mer "råne-faktor" over bilen min, er jeg ute etter en flertonet tute!

Om noen har sett filmen "The Dukes Of Hazzard" får de montert en slik tute som jeg har lyst på!

 

 

Noen som vet noe om hvor man får kjøpt en slik tute?

 

Butikk-krav: Må helst ligge i Kristiansands-området

Nettbutikk-krav: Må kunne shippe til Norge

 

 

På forhånd Takk!

 

 

(ps.: JA jeg vet at politiet/vegvesenet ikke er begeistret for slike horn...)

Audi 100 -91 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forbudt å kjøre 10 over fartsgrensen også. ;) Av alle alle gangene jeg har blitt stoppet med flertonesignalet, har jeg aldri fått mangellapp eller at dem har snakket til meg.. Og her ute er de blåkledde indianerene virkelig etter folk..

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for tips turbotassen!

 

Men si meg, hvilket av de kjøpte du? Er det bare en slags DU-du-DU-du lyd, eller er det en mer melodi på lyden? Har du sett Dukes of Hazzard?

 

Mitt er samme lyd som Dukes of Hazzard. Smiler like godt hver gang eg tuter i en tunnel :D Russen bruker jo en del sånne tuter, så jeg tror at bilrekvisitaer med respekt for seg selv har sånne..

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Folks!

 

Kan si det nå at jeg fant en nettbutikk som selger slike horn jeg er ute etter, poster link her siden jeg ser andre også er ute etter det: http://www.autobarn.net/dukes-of-hazzard-general-lee-dixie-car-horn.html

Har nå overført penger til paypal-kontoen, må bare vente til det er blitt registrert, så skal det handles:D

Audi 100 -91 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår