GnarKiLL Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Følg linken min bare du;) er det hornet, fikk det i posten idag:D så imorgen blir det kobling av bil-horn;) Gi en tilbakemelding på om dette fungerer som forventet! Kanskje flere kjøper :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Åj.. sånn må jeg jo ha på Mazdan min=) Bestille! Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Jeg kjøpte mitt Dukes of Hazzard horn i fjor på Torshov bilrekvisita. Mener det het Dixie eller Dixieland ett eller annet sånn. Karnsje Yearone.com eller SummitRacing.com som leverer deler til den typen muskelbiler har det.:usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaxonNOR Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hei! Har nå fått montert hornet i bilen, og har tatt et par bilder og spilt inn et lydklipp av lyden, så om noen vet om en plass jeg kan legge dette ut (gratis), kan jeg få lagt alt inn her så andre også kan se/høre hvordan dette hornet er i virkeligheten :) Jeg er hvertfall fornøyd, ble litt mer "harry-faktor" over bilen nå :D Siter Audi 100 -91 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 hmm, er en metode. spill av lyden på pc'en, mens du filmer høytaleren og får med lyden med mobilen. Så kan du legge ut filmen på photobucket.com (funker fint med mobil format, .3gp) Eller hvis du klarer å mekke en bildeløs videofil hvor du bare bruker musikken som lydfil i videoen. ;) Vi kjøpte et slikt horn i Norge for russebilen, funka fint det men kompressoren begynner å synge på sine siste dager... Kan sjekke hvor hvis folk vil det. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Åj.. sånn må jeg jo ha på Mazdan min=)Bestille! haha :thumb til salgs eller? syntes litt synd på han som kjøpte gamle e30'n min, hadde montert skikkelig 8 kompressor horn, drivi av 3 kompressorer og 2 interne, ene kompressoren var Svær! han la ikke merke til dem når han kjøpte bilen engang, så tenker han fikk greit sjokk når han sku teste tuta :) sikkert gøy for han når han kom og skulle eu-godkjenne bilen. :violin: Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hahah... Det må ha skremt nok av gamle damer tenker jeg. Mazdan'n til salgs.. tja. Alt er jo til salgs;) Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 pris? :D nah vi skremte ikke gamle damer, det var faktisk FOR høyt til det, men skremte livet ut av de yngre ^^ Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keisern Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 nå ..... Heisann.. har bestilt denne fløyta her eg no. men lurer på om det var så masse styr med deg. eg må vist sende kopi av lappen og postadressa mi.. pengene har dei motatt å adressa mi står der.. so det ej lurer på om dette er normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keisern Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 SaxonNOR Hei! Har nå fått montert hornet i bilen, og har tatt et par bilder og spilt inn et lydklipp av lyden, så om noen vet om en plass jeg kan legge dette ut (gratis), kan jeg få lagt alt inn her så andre også kan se/høre hvordan dette hornet er i virkeligheten Jeg er hvertfall fornøyd, ble litt mer "harry-faktor" over bilen Heisann.. har bestilt denne fløyta her eg no. men lurer på om det var så masse styr med deg. eg må vist sende kopi av lappen og postadressa mi.. pengene har dei motatt å adressa mi står der.. so det ej lurer på om dette er normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaxonNOR Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hvem må du sende dette til? Kopi av lappen? Hvilken lapp? Siter Audi 100 -91 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keisern Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Hvem må du sende dette til? Kopi av lappen? Hvilken lapp? førarkortet.. nei må sende det til autobarn. eg synest det er helt bak mål.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Lang ventetid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 BilXtra Nokon som har høyrd lyden i den linken maxmix har? Korleis fanfare er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etollaksen Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Ingen butikker/nett butikker i Norge som selger det? jeg betaler ikke 70 dollar for hornet og 70 dollar i frakt. Noen sier bilextra mn jeg var der og de hadde ikke slikt horn. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg