Gå til innhold

Flertone signalhorn?

Ranger emnet


SaxonNOR

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nå fått montert hornet i bilen, og har tatt et par bilder og spilt inn et lydklipp av lyden, så om noen vet om en plass jeg kan legge dette ut (gratis), kan jeg få lagt alt inn her så andre også kan se/høre hvordan dette hornet er i virkeligheten :)

 

Jeg er hvertfall fornøyd, ble litt mer "harry-faktor" over bilen nå :D

Audi 100 -91 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, er en metode.

 

spill av lyden på pc'en, mens du filmer høytaleren og får med lyden med mobilen.

 

Så kan du legge ut filmen på photobucket.com (funker fint med mobil format, .3gp)

 

Eller hvis du klarer å mekke en bildeløs videofil hvor du bare bruker musikken som lydfil i videoen. ;)

 

 

Vi kjøpte et slikt horn i Norge for russebilen, funka fint det men kompressoren begynner å synge på sine siste dager... Kan sjekke hvor hvis folk vil det.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj.. sånn må jeg jo ha på Mazdan min=)

Bestille!

Bilde003.jpg

 

haha :thumb til salgs eller?

 

syntes litt synd på han som kjøpte gamle e30'n min, hadde montert skikkelig 8 kompressor horn, drivi av 3 kompressorer og 2 interne, ene kompressoren var Svær! han la ikke merke til dem når han kjøpte bilen engang, så tenker han fikk greit sjokk når han sku teste tuta :) sikkert gøy for han når han kom og skulle eu-godkjenne bilen. :violin:

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

SaxonNOR Hei!

 

Har nå fått montert hornet i bilen, og har tatt et par bilder og spilt inn et lydklipp av lyden, så om noen vet om en plass jeg kan legge dette ut (gratis), kan jeg få lagt alt inn her så andre også kan se/høre hvordan dette hornet er i virkeligheten

 

Jeg er hvertfall fornøyd, ble litt mer "harry-faktor" over bilen

 

Heisann..

 

har bestilt denne fløyta her eg no. men lurer på om det var så masse styr med deg. eg må vist sende kopi av lappen og postadressa mi.. pengene har dei motatt å adressa mi står der..

 

so det ej lurer på om dette er normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår