licorice84 Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 heisann, folkens. skal fylle girolje på en golf 2 jeg har her, men påfyllingsskruen sitter såpass at jeg ikke får tatt den med det jeg har av verktøy her. søkte litt på det, og leste meg frem til at jeg også kan fylle på der speedo-wire'n går ned i kassa. isåfall, er det bare å løse dekselet der speedo-wire'n sitter og trekke wire'n pent ut før jeg fyller på? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 du må på en måte få ut den skruen på sida.. slik at du veit når du skal stoppe og fylle Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Som Housey sier så bør du absolutt få ut den pluggen, fordi denne sitter på siden av kassen, og waieren er mer mot toppen. Ikke bra med for mye olje altså.. Stikk til VW og kjøp ny skru, så bruker du grisepikk, dor etc slik at du får ut den gamle skruen.:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Fyll inn 2L gjennom hullet til speedometerwiren og vær lykkelig (forutsatt at du har tømt kassa først og at det er ei femtrinnskasse). 1,5L om du har firetrinnskasse. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg