tor1234 Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hei. Har en kjøpt meg en front fanger til bilen, men den er i en annen svart farge enn den som sitter på bilen min. Er det mulig å omlakkere den? vil man kunne se forskjellen på fargen på bilen og på den lakkerte fangern? Noen som vet hva det koster å lakkere den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Får du noen som er flinke til å lakkere så kan du få det ganske bra. Vet at noen scanner fargen på bilen og så blander ny lakk som er helt lik, slik at du slipper nyanse forskjell. Priser varierer så sykt, kan sikkert få det fra 500kr og opp til mange tusen :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor1234 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Takker for svaret. tenkte jeg skulle høre med Møller....trur det koster en del der, men de gjør sikkert en ganske bra jobb også, i og med at de har den originale lakken som er på bilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Møller ville jeg holdt meg unna, med mindre du har veldig stor lommebok. Er bare å finne lakk koden til bilen din, så kan hvilket som helst lakkeringsverksted blande den :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 en lakkkode kan ha mange forskjellige nyanser.. så det kan være litt tricky!!! min lakkkode har 3 forskjellige nyanser, og jeg traff på tredje forsøket:( men har litt med erfaring og gjøre... håpe det blir bra:) Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg