BoostR Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Heisann, har sett en del 3`ere med 4`er frontlykter, passer disse lyktene uten å måtte endre den orginale innfestinga i fron på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Det selges golf 4 "look" lykter til golf 3. Er ikke akkurat billige. Det er orginale Hella lykter og ligger på 3500-4500 pr sett har jeg sett. Jeg kjøpte 1 ny til min golf3, og betalte 2200 med frakt og oppkrav. Tror ikke golf 4 lykter passer rett på din golf 3 Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Tror veng.no har ganske rimelige G4 look lykter til G3 ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 G4-lokk-lykter fåes billigere enn Hella óg, du har jo blant annet InPro sine. Lyktene har jo bare vanlig G3-fasong, men de er i klarglass og innmaten ligner på G4-lykter. Med 2 rillers emblemfri, clean frontfanger og G4-lykter har du i hvert fall nesten G4-front. Kjører slikt selv, og synes det ser ganske fett ut. Skal du derimot bygge om til original G4-front må du i hvert fall bytte panser, grill, lykter, fremskjermer og sikkert enda mer. :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoostR Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Det selges golf 4 "look" lykter til golf 3. Er ikke akkurat billige. Det er orginale Hella lykter og ligger på 3500-4500 pr sett har jeg sett. Jeg kjøpte 1 ny til min golf3, og betalte 2200 med frakt og oppkrav. Tror ikke golf 4 lykter passer rett på din golf 3 Det var da fryktelig dyrt! tmtuning Selger disse, å fordi dollaren er skrekkelig lav om dagen, så kan det være verdt å sjekke der! Prisen blir da rundt 1300 kr, + frakt! For Hella sine på samme sted, kommer det på rundt 1500kr + frakt! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Det var da fryktelig dyrt! tmtuning Selger disse, å fordi dollaren er skrekkelig lav om dagen, så kan det være verdt å sjekke der! Prisen blir da rundt 1300 kr, + frakt! For Hella sine på samme sted, kommer det på rundt 1500kr + frakt! 1500kr inkludert frakt i mitt tilfelle. Leveringstiden er lang, siden jeg valgte det billigste. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg