Gå til innhold

G4 frontlykter på G3

Ranger emnet

BoostR

Anbefalte innlegg

G4-lokk-lykter fåes billigere enn Hella óg, du har jo blant annet InPro sine. Lyktene har jo bare vanlig G3-fasong, men de er i klarglass og innmaten ligner på G4-lykter.

Med 2 rillers emblemfri, clean frontfanger og G4-lykter har du i hvert fall nesten G4-front. Kjører slikt selv, og synes det ser ganske fett ut.

Skal du derimot bygge om til original G4-front må du i hvert fall bytte panser, grill, lykter, fremskjermer og sikkert enda mer. :p

..../.------------\...... OEM VW <3

.../.___________.\......

../( )========( )\.....

.|\______ ______/|....

.|_\_____ _____/_|....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det selges golf 4 "look" lykter til golf 3. Er ikke akkurat billige. Det er orginale Hella lykter og ligger på 3500-4500 pr sett har jeg sett. Jeg kjøpte 1 ny til min golf3, og betalte 2200 med frakt og oppkrav. Tror ikke golf 4 lykter passer rett på din golf 3

Det var da fryktelig dyrt!

tmtuning

Selger disse, å fordi dollaren er skrekkelig lav om dagen, så kan det være verdt å sjekke der!

Prisen blir da rundt 1300 kr, + frakt!

For Hella sine på samme sted, kommer det på rundt 1500kr + frakt!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da fryktelig dyrt!

tmtuning

Selger disse, å fordi dollaren er skrekkelig lav om dagen, så kan det være verdt å sjekke der!

Prisen blir da rundt 1300 kr, + frakt!

For Hella sine på samme sted, kommer det på rundt 1500kr + frakt!

1500kr inkludert frakt i mitt tilfelle.

Leveringstiden er lang, siden jeg valgte det billigste.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider