berkley Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Heisann! Lurer på hvor rele'et er til insprøytningspompa i en B230E i en 87 mod. Denne finner jeg ikke :shake Noen som vet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Sammen med alle de andre relè'ene. Bak aksebegeret, i sikringholderen. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Er det ikke grønt på den modellen ? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 F(x) motorene har hvertfall et hvitt et Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Er det ikke grønt på den modellen ? :wonder: Grønt på 230F ja, var iallefall mitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hvitt på ET også.. Ganske sikker på det er grønt på E .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 grønt på f!? jaja, inrømmer hvertfall selv at han er en "drømmer" ;) er et stort rundt grønt og, oppe i venstre hjørne, men det er ikke til bensinpumpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berkley Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Ok, takk. Var far min så lurte. Han tror det er relet til bensinpumpa som er gåen. Av og til når vi kjører så dauer bilen i 1-2 sekunder og startet igjen. Noen ganger starten den ikke. Gjorde ikke det når vi var i Bjerkreimselva :P Åpnet døra for å høre om bensin pumpa svev( Vri raskt om til høyre, så venste), så plutselig startet den :P. Er det rele'et til bensinpompa som kan være gåent, eller kan det være noe annet også ? Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Jeg har ofte opplevd problemer med loddepunktene inne i releet, men det kan jo være dårlig kontakt andre steder også. Jeg ville tatt av lokket på releet og skjekket der først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg