Bøgge Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Hei. har en 99mod A3. hvordan får jeg av høytalerdekslene? må jeg bøye og bende? har også noen 6x9 som jeg vill feste bak, hvordan gjør jeg dette med tanke på utseende og ledninger! vill ikke ødelegge hattehylla! takker for svar! Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 viss du ikke vil ødelegge hylle så er det to muligheter. bygge to kasser og legge oppå eller lage en ny hylle. Viss du ikke får dem av er det en lur ring å dra til nærmeste vag forhandler. de fikser sånt fort og er behjelpelige med mye. har hjulpet meg med en del ihvertfall. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by Bøgge Hei. har en 99mod A3. hvordan får jeg av høytalerdekslene? må jeg bøye og bende? har også noen 6x9 som jeg vill feste bak, hvordan gjør jeg dette med tanke på utseende og ledninger! vill ikke ødelegge hattehylla! takker for svar! Må ta av dørsidene. 6x9 er ikke det mest kurante akkurat. Men ta isåfall å lag en ny hattehylle så slipper du å ødelegge den du har, og de veier ganske mye så tror ikke den orginale hadde hatt noe godt av det.... Men bruk heller noe bedre elementer foran og kanskje en 10" eller mer om du vil ha bass.... ALJ_GSi: Vag forhandleren blir nok blid om du kommer og vil bygge anlegg..... Hvem er det du har vært hos da? Har jo aldri peiling på noe som helst. Dra heller til en bilstereobutikk.... De driver med sånt. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Høyttalerbytte fra a til å: http://www.nordicaudi.com/index.htm?bilstereo/artiklar/000724_a3/a3del1_index.htm Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 var hos de som holder til på olavsgård på Kjeller. Det de kan hjelpe til med er hvor det er lurt og trekke kabler og demontering av forskjellige ting. Et eksempel var da jeg skulle legge opp strøm kabler i en lupo. fant f... ikke noe hull i torpedo veggen. derfor dro jeg til dem og fem min senere så hadde jeg trekt kabelen. Vi som driver med bilstereo kan jo ikke kjenne til alle biler, men man lærer masse hele tiden Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg