Gå til innhold

Noen gang tatt på deg formye jobb?

Ranger emnet

texas_ranger

Anbefalte innlegg

Jobbet 7 dager i uka 12-15 timer i døgnet de 2 siste åra. Men nå i mai sa jeg stopp etter at jeg begynte å merke det på både kropp og sjel. Merket at psyken begynte å bli fucka. Men nå sitter jeg med ett annet problem da. Etter å ha gått fra 3 jobber til 1,5 jobb sitter jeg nå på kveldene og rett og slett kjeder meg da jeg ikke har noe å gjøre. Alt bare handler om å finne den gyldene mellomvei.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet 7 dager i uka 12-15 timer i døgnet de 2 siste åra. Men nå i mai sa jeg stopp etter at jeg begynte å merke det på både kropp og sjel. Merket at psyken begynte å bli fucka. Men nå sitter jeg med ett annet problem da. Etter å ha gått fra 3 jobber til 1,5 jobb sitter jeg nå på kveldene og rett og slett kjeder meg da jeg ikke har noe å gjøre. Alt bare handler om å finne den gyldene mellomvei.

Kjenner til den der.. Var eit punkt eg måtte berre sei stopp, og det angra eg på, så eg fekk kome tilbake i det same gamle lunet som før. Og no angrar eg sjølvsagt på det i ny og ne, men i bunn og grunn likar eg det godt slik eg har det no.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber som elektrikker.

vanligvis er det 7,5 timers dag på jobb

så har jeg fått opgave av tanta mi og fikse opp i huset hosses

naboen skal jeg en tur til neste uke

så skl jeg sette opp noen lamper og stikkhos en anna fyr (snuske jobb) også i neste uke.

pluss at jeg har en god del dill dall her hjemme

og på toppen av dette kommer overtid på jobb og kvelds skolen..

bah

jeg klarer heller ikke bare sitte å kjede meg men just nuh har det blitt litt vell meget og holde fingrane i.

så har jeg jo dette moped prosjektet mitt også da som har stått stille i en god måned pga for mget og gjøre..

siste månedene har jeg vært mere på jobb en jeg har vært hjemme.

MEN i dag skal jeg på fylla samma faen hvor dårlig jeg er i mårra.

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider