Gå til innhold

gti 16v med 2x48dellorto

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

har alt klart utnom teningen fot att motoren skal gå men mangler tenings biten ledningsnette som var i bilen fra før var so mye jalla mekk med at eg førsto ikkje ein dritt ut av de.men vet eg kan bruke ein fordeler fra seat rekner med det er ein stifte fordeler fra ein ibiza med porschesystem motoren før 1993 men finner ikkje brukt og dellefohandlerene kan ikkje hjelpe meg med mindre eg har regg numere på ein sånn bil .vait og att de går an og bruke orginale systeme men må da lage gasspjeld føler på fogaserene for og få ret teningskurve. og difor lurte eg på om de var noken som hadde konventert før eller noken som kunne komt med noken lure tipps;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men de veit eg i fra før de att de komer med de og ikke med stiffte fordeler men med og bruke de orginale so må eg lage spjeld føler på forgasserene for og rett tenning. men er de noken her somm har byggd og før og kan hjelpe meg?eller noen som har tengninger eller noe liknede av vordan det orginalle er koplet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men de veit eg i fra før de att de komer med de og ikke med stiffte fordeler men med og bruke de orginale so må eg lage spjeld føler på forgasserene for og rett tenning. men er de noken her somm har byggd og før og kan hjelpe meg?eller noen som har tengninger eller noe liknede av vordan det orginalle er koplet

Trenger ikke noe giver på spjeld så vidt jeg har skjønt, sitter hallgiver i fordeleren orginalt.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider