Gou Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Nå er det snart vinter å planene for sommeren er selfølgelig klar. Det så jeg ikke skal legge skjul på er at det er 99% kjangs for at det blir ny front på bilen(Sansyneligvis RS4 front) Spørsmålet er om noen har et forslag å to angående lippe(til å ha under en eventuelt RS front eller lignende) ? Blueboy sin front/lippe er ganske vakker! Konne tenkt meg noe i samme duren , men selfølgelig ikke likt!!!! Bilder eventuelt URL`s mottas med takk :D (Kid-A : Den tråden orker til&med du å lese :D ) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Gou Nå er det snart vinter å planene for sommeren er selfølgelig klar. Det så jeg ikke skal legge skjul på er at det er 99% kjangs for at det blir ny front på bilen(Sansyneligvis RS4 front) Spørsmålet er om noen har et forslag å to angående lippe(til å ha under en eventuelt RS front eller lignende) ? Blueboy sin front/lippe er ganske vakker! Konne tenkt meg noe i samme duren , men selfølgelig ikke likt!!!! Bilder eventuelt URL`s mottas med takk :D (Kid-A : Den tråden orker til&med du å lese :D ) Den som Bluboy har er en org til RS2 som er korten in, det samme har skjedd med fronten. Dette var den første eier "Bjørn" som laget sammen med Onkel Tom`s garasje. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 du kan jo bygge fronten om til 6NF front?? slik som denne..ser meget bra ut da!:) vil nok koste deg noen kroner men blir kult da..ingen i norge som har gjort det enda!? Ingo noak fronten synes jeg ser bra ut også..den er også litt mer skjelden enn de andre frontene på markedet... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Blueboy du kan jo bygge fronten om til 6NF front?? slik som denne..ser meget bra ut da!:) vil nok koste deg noen kroner men blir kult da..ingen i norge som har gjort det enda!? Ingo noak fronten synes jeg ser bra ut også..den er også litt mer skjelden enn de andre frontene på markedet... aldeles rå front ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Gou (Kid-A : Den tråden orker til&med du å lese :D ) Takk! :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Blueboy du kan jo bygge fronten om til 6NF front?? slik som denne..ser meget bra ut da!:) vil nok koste deg noen kroner men blir kult da..ingen i norge som har gjort det enda!? Ingo noak fronten synes jeg ser bra ut også..den er også litt mer skjelden enn de andre frontene på markedet... Likte ikke den støtfangeren - den går ikke langt nok ned - så har de slengt på en lippe som er alt for tykk liksom. Syntes den fronten fikk bilen til å se ut som et rullende høyde hus ... Heller klag glass lamper - insveist grill list - og en elle rannen styling fanger til bilen slik den er ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by Blueboy du kan jo bygge fronten om til 6NF front?? slik som denne..ser meget bra ut da!:) vil nok koste deg noen kroner men blir kult da..ingen i norge som har gjort det enda!? Ingo noak fronten synes jeg ser bra ut også..den er også litt mer skjelden enn de andre frontene på markedet... Er ikke det en omb VR6 front spoiler som sitter på denne bilen? Jeg syntes denne bilen var fin jeg. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 fonten er orginal 6n2 front....forutom grillen och leppa nede....!!! sånn her ser det ut når jeg har lekt litt med alu. nett...:D Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Fineste frontfangeren til 6N i mine øyne: Original frontfanger, plastsveiset igjen luftinntak/spredere. Vr6 Leppe istedet for original-leppe. Da snakker vi herlig passform og ikke minst kvalitet. Den tåler en støyt, og VR6-leppen er såpass myk at hvis(når) den subber, så skjer ingen skade.. Bare en liten tanke.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 den ombygde 6n poloen så meget pen ut spør du meg..fikk studert den på polo treffet vi var på i sommer...:) og den var lav nok vil jeg si... han kjørte 9x16" også!:D Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Bilen lenger opp med 9/16 felgene...er det noen som veit dekk störrelsen hans ???? Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Øyemålet sier Dunlop SP 9000 215/35-16 sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Kid-A Øyemålet sier Dunlop SP 9000 215/35-16 sombrero mye mulig....ser ut som han har höyere profil... jeg har 195/40-16 ligendes som skall monteres og profilen på disse er litt större enn 215/35-16, så det höres ut som det kan passe dårlig på 9" felg når man har bra tysk stuk allarede på 7".....:rolleyes: Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Toyo Proxes F1 215/40zr16 Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Nei faen, nå må jeg få meg nye briller! :cool: :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg