Stuffed Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Sliter med dynamostøy, og lurer på om det er noen bedre alternativer enn å bruke flere hundrelapper på ny kabel og strekke til - i batteriet.. Har jorda i baklyktene nå.. Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Jeg tok ut tepppe i bagasjerommet, skrudde opp en av skruene til baksete braketten, pussa endel og satt en feit kabel der. Påførte masse kobberpasta for at alt skulle bli bedre. Tørket av det unødvendige og voila ! Beste jordinga jeg har vært borti i dette karroseriet ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Samme her=) Ikke noe støy Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Samme her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Jeg HADDE min jorda i den ene baklykta jeg å, men da blei bilen helt rar.. speedometer slutta og funke, bilen stoppa på tomgang og fuska..lamper lyste osv osv. Så fant jeg en skrue lignende sak rett under der hvor varseltrekanten og de greiene der ligger. Pussa vekk lakken rundt og festa jordingskablen med en mutter og noen skiver. Funker fjell det virker det som :) Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Har prøvd å jorde litt her og der nå, har fortsatt den helvetes susinga! Bare dynamostøy da kanskje? :hmmmmmmmmm: Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Joki Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 som sagt, det kan være spilleren... Siter 2007 Nissan Navara 35" 2009 BMW 320 XDRIVE 1983 Golf 1,5C X 2008 Polaris RMK Shift 600X 2006 Volvo S40X 1996 Ford MondeoX 1986 Toyota LandcruiserX 1996 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Det vet jeg ikke... Tror ikke det, anlegget spilte helt fint og rent den første mnd, men så spilte jeg så batteriet gikk når bilen ikke var på, og etter det så har det vært susing.. Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg