reimers Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 hei kan noen anbefale meg 2x12 tommere som hadde passa bra i en kasse på 98liter med ett 6tommers aeroport tuna til 35hz. som vill spille bra med 500w i 4ohm. med en maks pris på 2500 tilsammen. spiller for det meste rock og metal. bilen er en toyota corolla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 RE RE 12? 600,- stk. Hertz ES 300D? Kanskje noe stor kasse, men var disse jeg kom på i farten. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 RE12 er et godt og rimelig valg, men til din musikk ville jeg heller brukt lukket kasse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 har lukka kasse idag men har lyst å prøve noe nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 RE12 er et godt og rimelig valg, men til din musikk ville jeg heller brukt lukket kasse... Hvorfor? Synes slik musikk fungerer godt med portet kasse også jeg. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hva er det du ønsker å forandre i forhold til oppsettet du har i dag da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 bedre kvalitet i bassen. de nye bassene bør klare å spille høyt. siden jeg er meget glad i å spille høyt. forsterkeren kan jeg sikkert oppgradere seinere da jeg får gode priser på dynabel. den kassa jeg har i bilen nå duger egentlig mest bare til techno og rap noe jeg ikke liker hehe så har jeg ei kasse til 2x12 med 6 tommers bassrør liggendes jeg tenkte jeg skulle bruke til noe. + at jeg har nå bytta bort subben i en aktiv innesubb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 hva tror folk om disse da? http://www.sonicelectronix.com/item_2174_MTX+Audio+T5512-44.html# Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Ville mye heller testet noe fra Resonant... http://www.morel.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 MTX'ene har faktisk godt rykte, men når det gjelder uttrykket "SQ" er jo alt relativt. Har hørt dem omtalt som "decent SQ", noe som kanskje ikke er det beste utgangspunktet for noe å putte i porta kasse. På den andre siden har jeg hørt mye som ikke stemmer og. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 hm blir vell kanskje noe av re. men tror det blir venta til jeg får kjøpt meg en kraftigere forsterker kanskje en dynabel bf450 eller noe. 2 se12 hadde vell funka bra til mitt bruk. sprenger budsjettet mitt ganske brutalt men det er vell til d beste :) forsterkeren veit jeg ivertfall at jeg får billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 hm blir vell kanskje noe av re. men tror det blir venta til jeg får kjøpt meg en kraftigere forsterker kanskje en dynabel bf450 eller noe. 2 se12 hadde vell funka bra til mitt bruk. sprenger budsjettet mitt ganske brutalt men det er vell til d beste :) forsterkeren veit jeg ivertfall at jeg får billig Skal du bruke 2 stk. SE12 så kan du bruke en US Amps XT4000D på dem. Knallfin kombinasjon. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 ja får se hva det blir til må skrape sammen penger først hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 jeg bruker nå en pioneer TS-W306DVC som blir drevet av en hifonics amp som gir 600W rms ved 4 ohm. Og jeg syns det spiller veldig bra. Så 2 slike i en lukka kassa hadde vært veldig bra. Har hørt at pioneer subber ikke bør bli putta i en porta kassa, men det kan du ta med en klype salt. link til subben: http://www.pioneer.no/no/products/archive/TS-W306DVC/index.html Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 pioneer ikke i lukka kasse? :p tror de som bruker pioneer til dB drag bruk er greit fornøyd med porta og pioneer :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg