Gå til innhold

Anbefal meg 2x12 subber

Ranger emnet

reimers

Anbefalte innlegg

bedre kvalitet i bassen. de nye bassene bør klare å spille høyt. siden jeg er meget glad i å spille høyt. forsterkeren kan jeg sikkert oppgradere seinere da jeg får gode priser på dynabel. den kassa jeg har i bilen nå duger egentlig mest bare til techno og rap noe jeg ikke liker hehe så har jeg ei kasse til 2x12 med 6 tommers bassrør liggendes jeg tenkte jeg skulle bruke til noe. + at jeg har nå bytta bort subben i en aktiv innesubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm blir vell kanskje noe av re. men tror det blir venta til jeg får kjøpt meg en kraftigere forsterker kanskje en dynabel bf450 eller noe. 2 se12 hadde vell funka bra til mitt bruk. sprenger budsjettet mitt ganske brutalt men det er vell til d beste :) forsterkeren veit jeg ivertfall at jeg får billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm blir vell kanskje noe av re. men tror det blir venta til jeg får kjøpt meg en kraftigere forsterker kanskje en dynabel bf450 eller noe. 2 se12 hadde vell funka bra til mitt bruk. sprenger budsjettet mitt ganske brutalt men det er vell til d beste :) forsterkeren veit jeg ivertfall at jeg får billig

Skal du bruke 2 stk. SE12 så kan du bruke en US Amps XT4000D på dem.

Knallfin kombinasjon.

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker nå en pioneer TS-W306DVC som blir drevet av en hifonics amp som gir 600W rms ved 4 ohm. Og jeg syns det spiller veldig bra.

Så 2 slike i en lukka kassa hadde vært veldig bra. Har hørt at pioneer subber ikke bør bli putta i en porta kassa, men det kan du ta med en klype salt.

link til subben: http://www.pioneer.no/no/products/archive/TS-W306DVC/index.html

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider