ventovr6 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 hei. har kjøpt meg en oljetrykksmåler fra AUTO GAUGE. der var det med en oljeføler. noen som kan forklare meg hvor d kan være lurest å sette dennne oljeføleren? har hørt at d går annt å sette den ved oljefiltret? trenger jeg noen spess overganger? MVH Martinus Ørsund. Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 er det ingen som kanj hjelpe meg med dette her eller? lure også på hva som er normalt olje trykk på en 1997 1,6l vento motor (målt i kg/cm2) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 nei nei...fant d ut sjøl jeg;););) Mohahahaha Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg