Erik_B Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 hørte etter tankpumpen og jeg hørte at det var en motor nedi der som gikk for fullt. den under bilen hører jeg også at er i gang. Kan kanskje se ut til at jeg må ha catch tank. uff Eller herje litt mindre med den gamle slitern :P Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 hehe. mulig. tar den ikke hardt ut. mest på våt veibane. har montert diffbrems så litt moro må man ha :) det er jo en volvo. Dem liker det bare. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannmelon Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Bilen liker det nok, men verre med motoren ;) Siter http://www.breisladdracing.com `79 Volvo 242 Turbo prosjekt `75 Volvo 245 Bruksbil/busbil 2x45weber++ `57 Volvo PV444 Delebil `53 Volvo PV444 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 det er en nødvendighet med swirl/catch tank ja. kan nesten garantere at det er det som er problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Bilen liker det nok, men verre med motoren ;) frisk og god den ;) Basert på B280blokk med større oljepumpe, oljekjøler osv. Fungerer greit nå. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannmelon Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 men en b280 er vel uansett ikke verdens beste motor ;) Siter http://www.breisladdracing.com `79 Volvo 242 Turbo prosjekt `75 Volvo 245 Bruksbil/busbil 2x45weber++ `57 Volvo PV444 Delebil `53 Volvo PV444 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 kan du utdype verdens beste motor? hehe klart er ikke disse motorene like gode som en ekte volvomotor. Men langt mer moderne enn volvo motorene var på den tiden. Er en kjempegod motor når dem fungerer fullt ut. Utrolig dreiemoment på lave turtall. Er nå en arbeidsmaskin og ikke noe løpsmaskin vel og merke. ;) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 er ikke EN gåen toppakning altså?! Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 niks ;) 2 velfungerende toppakninger. 1 velfungerende motor rett og slett. Sammensatt og justert av meg faktisk. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 det er ikke mulig å stille opp bensintrykket på noen måte på k-jet systemet? Har lite lyst til å bygge catchtank. Hører ikke hjemme i min bil det :D Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 og hvordan i all verden skal det hjelpe på luftbobler i bensinen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 nei si det. Noen som kan forklare hvordan bensintanken på disse iblene er bygd opp? Er det bare en stor hul dunk, eller er den delt opp i flere rom/korridorer inni Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Er ett rom i midten til reserve, ellers er den åpen. Catchtank :idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 føler ikke catchtank hører hjemme i en original 264. Finnes der ingen andre muligheter? Kan bensintanken åpnes/splittes eller er den sammenstøpt? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 lag en tank som sitter under bilen davel, eller gjem den i ene hjulbrønnen. ellers må du bare begynne å kjøre pent..! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.