Gå til innhold

Lyst på TURBO bil til under 35000?

Ranger emnet

eNeRgYs

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

En sånn bluebird går ikke bedre enn en 86 mod celica 2,0 GT med 240 000 på metern og mykje røyk utvikling... :D denne er det da 150 HK og 180 NM

En kammeraqt av meg hadde en sånn, kvit, mye pener å se på en den der, men han monterte IC på den og bytta turbo på den og justerte trykket... alt var bytett på motoren på verksted før han fikk den, utenom stempelfjørene!!

Han byttet turbo og det er ikke en T25 men en T02, altså en pingle turbo, han klarte ikke lade mere en 0,65 +/- etter litt justering, men artig bil å kjøre, men gode gamle celicaen min gikk bedre!! :D

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf 3 GTD Special

En sånn bluebird går ikke bedre enn en 86 mod celica 2,0 GT med 240 000 på metern og mykje røyk utvikling... :D denne er det da 150 HK og 180 NM

En kammeraqt av meg hadde en sånn, kvit, mye pener å se på en den der, men han monterte IC på den og bytta turbo på den og justerte trykket... alt var bytett på motoren på verksted før han fikk den, utenom stempelfjørene!!

Han byttet turbo og det er ikke en T25 men en T02, altså en pingle turbo, han klarte ikke lade mere en 0,65 +/- etter litt justering, men artig bil å kjøre, men gode gamle celicaen min gikk bedre!! :D

Stemmer det, bluebirden va gobil det, men den gjekk ikkje så sinnsjukt bra!

Solgte den for 25000, den va bere gått rett over 210000km nye dekk vinter og sommer, ny turbo, ny lakk osv!

Syns ikkje det va så gale, de e nesten ikkje verdt penga, de e jo blitt så gamle!!!

Og den bilen der e jo stygg som faen...

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider