biffen071278 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 hvor tykke høytaler kabler trenger man til disse? har 2.5mm rockford nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 2.5 mm2 holder helt fint det. Elementene takker nok for seg lenge før kablene blir en flaskehals :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 oki. er 60w RMS stor nok forsterker til disse? føler det blir litt skrikende diskant når jeg spiller høyt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 har samme elementer selv og jeg har merket stor forskjell når jeg byttet fra 80 til 200w RMS. focal har litt fremtredende diskant i alle settene sine. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg