destroyy Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Ja, snille regjeringen har foreslått å øke vrakpanten til 5000kr Hipp hurra..... NEIDA dette er selvfølgelig bare for slitne dieselkjøretøy Regjeringen foreslår også å øke vrakpanten i 2008 til 5000 kroner for eldre, sterkt forurensende dieselkjøretøyer. Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Må bilen være godkjent som diesel for og kunne få 5000,- for den tror dere? Om jeg kjøper en delebil og putter i en gammel dieselmotor jeg har stående så får jeg bort både den gamle motoren og bilen :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Må bilen være godkjent som diesel for og kunne få 5000,- for den tror dere?Om jeg kjøper en delebil og putter i en gammel dieselmotor jeg har stående så får jeg bort både den gamle motoren og bilen :D Hehe, satt akkurat å tenkte på det samme. Har jo et gammelt bensinbil vrak stående som jeg skulle vært kvitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostride Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Det finnes allerede en tråd om dette: http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/181006-okt-vrakpant-i-statsbudsjettet-2008-et-sporsmal.html Siterer meg selv fra denne: For å få forhøyet vrakpant på en personbil med diesel må den være 1990-modell eller eldre, og den må veie mellom 2500 kg og 3500 kg. Så det gjelder altså kun for tunge og gamle biler. For komplett oversikt, se: http://statsbudsjettet.no/Statsbudsjettet-2008/Statsbudsjettet-fra-A-til-A/Vrakpant/ Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 .. Så de vil bli kvitt alle suburans med andre ord? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 noen som vet om det er fastslått at vrakpanten blir på 5000 i 2008?eller om det er bare forslag enda...skal muligens kjøpe delebil.84 modell chevrolet g20.6,2 diesel.denne blir det da i tilfelle 5000 i vrakpant på...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvohondreåførr! Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 noen som vet om det er fastslått at vrakpanten blir på 5000 i 2008?eller om det er bare forslag enda...skal muligens kjøpe delebil.84 modell chevrolet g20.6,2 diesel.denne blir det da i tilfelle 5000 i vrakpant på...? bilen må også være godkjennt og med skilter dem siste åra.. så er ikke bare å slenge inn en motor i en bil å hoggen.. det var sånn i værtfall når dem hadde det sist... Siter VOLVO forever!! style volvo`n er som å sminke en gris.. Tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 ok.belen er ikke gokjent no.men skilter på og veiavgifta er betalt.ska sjekke me biltilsynet på mandag.blir evt og selge motoren.skal høre om den kan leveres uten motor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg