Gå til innhold

katalysator tett?!?!?!?!

Ranger emnet

VR6power

Anbefalte innlegg

hei , noken som kan svare meg på korleis/om eg merka om katten er tett?!?

har en golf 92 mod vr6 , med kattalysator og lamdasonde i katten...

merker at bilen er litt "nappete" på lavt turtall når eg skal ta løs, den lissom går ikke helt rent, + at den jager ørelite på tomgang(ikke mye)

når eg skal ta løs må eg lissom gi litt gass å ruse den litt opp for at den skal "våkne"...

har skiftet pluggledninger, plugger, lmm funker fint..bla.

kan virke litt sein i "aksen" til tider, føler lissom at den henger littegrann

gode tips og svar tas imot med takk og smil;)

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typsik golf det der.

sjekk vacum slanger og lambasonden din.

hadde samme problemet på gamle golfen.

den jagde veldig på tommgang og hadde plenty med tenkttid før den ville rive seg løs.

bytta en vacum slange så kom det seg veldig men etter en tur på verkstedet blei det konstansert at lamasonden var klein (og da blei også bilen solgt)

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bytter ikkje bil fordi om lambda er kaputt evt. den e jo ikkje så dyr å vanskelig å sklifte ...men skal kjøpe meg katt erstatter uansett..så da finn eg det nok ut, viss ikke det funker blir alt av vakumslanger byttet og evt. i verste fall lamdaen og ,).....den jager ikke veldig , bare litt innimellom, går egentlig veldig fint på tomgang men kommer med slike "arbeids jag " innimellom

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider