Gå til innhold

Ymse spørsmål...

Ranger emnet


daho

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok bare av trottle huset så fikk jeg løs downpipen. Men har jo skrudd av en haug med drit da. Fuelrail, rør til intercooler osv. Henter ny pakning imorgen. Så må bare få laget nytt rør. Satt på 3.5bar trykkregulator så da slipper jeg å bytte den :) så da er den blå til salgs. Ligger i kjøp/salg.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bare av trottle huset så fikk jeg løs downpipen. Men har jo skrudd av en haug med drit da. Fuelrail, rør til intercooler osv. Henter ny pakning imorgen. Så må bare få laget nytt rør. Satt på 3.5bar trykkregulator så da slipper jeg å bytte den :) så da er den blå til salgs. Ligger i kjøp/salg.

 

Byttet du chip samtidig også da?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var alt helt igjen. Faen meg bare drit med den. Det lekker i manifoil også. Og hver gang man slipper gass så kommer det røyk fra turbo. Som lukter brent olje. Også er det sånn sak i hanskerommet til å justere turbotrykk. Men uansett hvem vei jeg skrur så lader det ikke mer enn 0,5 bar. Hvorfor?

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kam liggende. Vil jeg få mer effekt ut av motoren med den eller skal jeg selge den billig?

 

Specs:

Lift: 0.449"

Duration: 270° at 0.1mm check, 112° lobe center.

 

det lurer jeg på også!!!

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kam liggende. Vil jeg få mer effekt ut av motoren med den eller skal jeg selge den billig?

 

Specs:

Lift: 0.449"

Duration: 270° at 0.1mm check, 112° lobe center.

 

Med turbo vil nok den antagelig bli i vasseste laget. Ville nok heller da gått for en med mindre durasjon og mer løft

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autotech Sport 260° Hydro Camshaft

 

This sport hydraulic lifter camshaft was originally developed for use in Volkswagen G60 engines. The unique demands of a forced-induction engine require a special cam design to fully optimize power gains. Shorter duration with less overlap are key features in getting the biggest charge possible into the combustion chamber. Too much overlap will result in "wasted" intake air, literally running through the motor without being used. This cam is also suitable for use in Mk3 2.0L cars, as it is does not usually require updating the valve springs, or remapping of the car's ECU to run well. This camshaft will provide gains of approximately 10 horsepower on a G60 engine. The Autotech 260° Hydro Cam is ground on an OEM chill hardened billet. SportTuned Valve Springs are not required for every application but are highly recommended for the best top-end performance. Fits all 1.8L and 2.0L liter engines with hydraulic lifters, including crossflow heads. Lifetime warranty.

 

Asymmetric Lift: 0.421" Intake & 0.409" Exhaust

Duration: 260°/256° on 111° lobe center.

 

De anbefalte 260 til G60, får selge den jeg har da.

Chiptuning og diagnose

www.tntuning.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår