PoloDude Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Dette bilde har liggi på pcen lenge,jeg syntes luftinntaket er sinnsykt FETT!!!!!!!!!!!!!! Men hjula er muligens litt store,men for all del,kult..... (håper ikke bildet er for litet) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by PoloDude Dette bilde har liggi på pcen lenge,jeg syntes luftinntaket er sinnsykt FETT!!!!!!!!!!!!!! Men hjula er muligens litt store,men for all del,kult..... (håper ikke bildet er for litet) Joa, ganske fet den, men ikke helt min stil iallefall...... Less is more syntes nå jeg iallefall..... (som regel...) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 hm Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Mitsu Evo inntak det der.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Plastic fantastic.............. nei til plastic padding og lull-lull Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Fett luftintak, har lyst på et slikt på min jeg. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg